Onze telefoonservice als ondersteuning van uw eigen 24 uur service

U kunt er voor kiezen om -een deel- van uw telefoonverkeer naar ons door te schakelen.
Onze telefonisten vangen dan de gesprekken voor u op. Zij zorgen voor een professionele en efficiënte afhandeling.

Veel van onze klanten kiezen ervoor om onze Telefoonservice alleen te gebruiken buiten kantoortijden.
Zo helpen wij bij het bereikbaar en operabel houden van bijvoorbeeld:

  • Storingsdiensten
  • Servicedesks
  • Telefonische hulpdiensten
  • Technische helpdesks
  • Klantenservices

24 uurs service via verschillende kanalen met Callcenter Plus

Wij doen meer dan alleen de telefoon opnemen.
Wij vangen voor onze klanten ook andere communicatiekanalen op zoals:

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden die wij uw 24 uur service bieden?
Maak dan een belafspraak met een van onze adviseurs via deze link.

Kijk hier voor meer informatie over onze 24 uur telefoonservice tarieven.