Skip to content

We mogen weer! Winkelen op afspraak is voorlopig de nieuwe realiteit. Wat betekent dat voor u?…….

Dinsdag 2 maart mogen winkeliers hun deuren weer openen. Elke winkel mag twee klanten per 10 minuten op iedere verdiepingen ontvangen. Een winkel met twee verdiepen mag in theorie dus 24 klanten per uur ontvangen. Aan dit proces zitten enkele eisen zoals het maken van een afspraak 4 uur van tevoren. Hoe deze afspraken tot stand komen maakt niet uit. Dit gaat bij de meeste winkels telefonisch of via de site.

Als u dit zelf gaat afhandelen kan daar veel tijd en energie in gaan zitten. Tijd en energie die u beter kunt gebruiken voor het bedienen van uw klanten. Klanten kunnen niet wachten om weer te gaan winkelen. Nu het mooie weer eraan komt, wil iedereen hun huis, tuin of balkon weer netjes hebben. De verwachting is dan ook dat tuincentra, woonzaken en bouwmarkten het extra druk zullen krijgen. Evenals de kappers en schoonheidssalons, want ook voor jezelf zorgen is belangrijk!

Interswitch ontzorgt

Wij kunnen u (tijdelijk) ondersteunen bij het inplannen van uw afspraken en we zijn expert in bereikbaarheid. Laat ons u daarbij helpen. U bespaart tijd en energie, zodat u zich kunt bezighouden met uw core business.

Dan doen wij beide waar wij het beste in zijn!

Niks nieuws voor Interswitch

Onze kerntaken zijn het beantwoorden van de telefoon van onze klanten. Wij waarborgen de bereikbaarheid, maar kunnen veel meer. Voor een aantal klanten plannen wij al afspraken in.

Bij deze klanten mogen we de afspraken direct in hun agenda plannen of er is een extern systeem ontwikkeld waar wij in werken. In beide gevallen verlenen we een service waarbij onze klanten de afspraken zien verschijnen van hun klanten, huurders of cliënten in de agenda’s zonder daar zelf een omkijken naar te hebben.

Meer weten?

We hebben tot eind Maart nog een actie lopen, u betaalt u geen opstartkosten en de 1e maand is gratis (vraag naar de actievoorwaarden).

Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen via onze website https://www.interswitch.nl/contact/ of onze sales adviseur Edley Tanoh Tanoh@interswitch.nl.
Laat weten wat u vragen zijn, dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Wij begrijpen uiteraard dat u niet zomaar een deel van uw taken wilt uitbesteden. Wij nemen graag twijfels of onzekerheden bij u weg.

Hopelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen