Heb je een brede kennis van IT en een klantgerichte en een pro-actieve instelling?
-
Als Allround ICT Beheerder draag je zorg voor de continuïteit, kwaliteit en feilloze werking van de technische infrastructuur binnen Interswitch, zodat de dienstverlening gewaarborgd blijft.
-
Je pleegt onderhoud aan o.a. servers, werkplekken, telefooncentrales, databases, opslag en lost storingen op.
-
Daarnaast neem je deel aan gerelateerde ICT projecten en faciliteer je in de behoefte van de interne gebruikers. Ook ben je bezig met het continue willen verbeteren van de ICT- en Telecominfrastructuur.
Wie zijn wij?
Wat heb je in huis?
-
Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau en bent bij voorkeur in bezit van MCSA en/of MCSE certificaten en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring
-
Je beschikt over een brede ICT kennis op gebied van beheer en onderhoud
-
Ruime ervaring met Windows Servers, Exchange, AD, SQL en VMWare virtualisatie
-
Ervaring en kennis van Clouddiensten (zoals Azure en AWS) is een pré
-
Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
-
Je bent leergierig, service-, oplossings- en resultaatgericht, een teamplayer en hebt een klantgerichte en pro-actieve instelling
-
Goede communicatieve vaardigheden
-
In het bezit van een rijbewijs B
-
Een flexibele beschikbaarheid en kan stand-by diensten draaien
-
Je woont niet verder dan 45 minuten reistijd vanaf werk
Wat bieden wij jou?
-
Een zeer afwisselende en uitdagende functie in een gedreven team waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in een divers en informeel team
-
Marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring
-
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, 25 verlofdagen, trainingen en opleidingen, telefoon en laptop van de zaak
-
Jaarcontract met uitzicht op verlenging
-
Goede werksfeer; wij staan voor samenwerken, openheid, eerlijkheid, plezier en passie
-
Regelmatig bieden wij vers fruit aan en worden er diverse sociale activiteiten georganiseerd, zoals gezellige uitjes en spontane borrelavonden
Waarom werken bij Interswitch
Leuke collega’s
Geen dag is hetzelfde
Passie voor de klant
Ontwikkelen
Vragen over deze functie?
Neem voor meer informatie contact op met onze HR afdeling. Wil je een keer langskomen voor een impressie, dan ben je van harte welkom! Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Veelgestelde vragen
Binnen onze organisatie zien wij graag dat iedereen doorgroeit naar een Allround Call-Expert. Dit houdt in dat je voor al onze diensten de telefoon kan aannemen. Voordat je zover bent zal je vanaf de allereerste dag trainingen & coaching ontvangen. Zo begin je je eerste week met een training om vervolgens zelfstandig een paar klanten van Interswitch te bedienen, dit noemen wij de Ded-lite functie. Na ongeveer 3 maanden ben je zo getraind en ervaren dat je kan doorstromen naar de functie junior CE. Dit houdt in dat je meer klanten onder je hoede krijgt. Na ongeveer een half jaar zal je doorgegroeid zijn naar de functie medior om vervolgens met een jaar klaar te zijn voor de functie allround of zelf allround+.
Bij Interswitch zijn ruim 60 medewerkers werkzaam.
Wij zijn altijd op zoek naar gedreven medewerkers. Dus staat er geen vacature online maar heb je wel interesse, dan ben je van harte welkom om je open sollicitatie naar ons te sturen.
Wij hebben een zeer divers team met verschillende culturele achtergronden van student tot 65+
Vacature KCC:
Sollicitatie
Screening
Enthousiast inplannen telefonische intake
n.a.v. telefonische intake positief uitnodigen sollicitatiegesprek, taalassessment en case maken onderdeel uit van het gesprek.
N.a.v. sollicitatiegesprek hoor je of je mag starten ja of nee.
Vacature IT coördinator:
Sollicitatie
Screening
Enthousiast inplannen telefonische intake
n.a.v. telefonische intake positief uitnodigen 1e sollicitatiegesprek
n.a.v. 1e gesprek positief uitnodigen 2e gesprek met assessment. Vooraf het gesprek dien je een assessment te maken. Het assessment wordt verdeeld in 2 onderdelen: de capaciteiten- en persoonlijkheidstest en een technische test.
N.a.v. het assessment en het sollicitatiegesprek hoor je of je mag starten ja of nee.
Toevoeging nog referentiecheck en kennismaking met het team
Vanaf dag 1 zit je al in trainingen en zal je coaching ontvangen. Indien een andere training gewenst is voor jouw doorgroei, dan kan je in overleg met je teamleider een opleiding volgen.
De verloningsperiode van Interswitch loopt van de 16e van de maand tot en met de 15e van de maand. De salarisbetaling vindt maandelijks plaats op de 27e van iedere maand. Indien de 27e in een weekend/feestdag valt, vindt de betaling de vrijdag ervoor plaats.
Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.