Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Met onze bereikbaarheidsdienst zorgen wij ervoor dat uw klanten en relaties altijd vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan. Wij trainen en coachen onze medewerkers dagelijks om de service te verlenen die u verlangt en uw klanten verwachten.
U kunt op elk gewenst moment de telefoon naar ons doorschakelen. Denk hierbij aan vaste tijdstippen tijdens kantoortijden, buiten kantoortijden en als extra opvang bij piekmomenten.
Ook weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Als u de telefonische bereikbaarheid tijdens kantoortijden wilt verbeteren, raden wij u onze Antwoordservice aan. Onze telefonisten ondersteunen uw eigen kantoor. Zij beantwoorden telefoongesprekken tussen 07.00 uur en 22.00 uur. Interswitch is er trots op dat we voor een groeiend aantal organisaties de servicedesk invulling geven. Onze Call-Experts werken desgewenst direct op de applicatie van de opdrachtgever. Ook voor deze dienst geldt: referenties verstrekken wij u graag!
Ons 24/7 callcenter wordt bemand door een deskundig en ervaren team van
Call-Experts. Het opvangen, filteren en escaleren van storingsmeldingen is onze core business. Dit doen wij voor een breed klantenbestand variërend van o.a. installatiebedrijven, woningcorporaties, IT-bedrijven en zorginstellingen.
Vooral buiten de reguliere kantoortijden filteren wij feilloos conform uw instructies wat spoedeisend is en wat kan wachten tot de volgende werkdag. Spoedeisende zaken worden direct doorgezet volgens het vastgelegde protocol. Onze betrokken en deskundige medewerkers zorgen hiermee al jaren voor tevreden klanten en langdurige partnerships.
Lees hier meer over onze 24 Uurs Telefoonservice.
Bij ons speciaal getrainde team telefonisten is uw bereikbaarheid in goede handen. Zij staan uw bellers professioneel te woord. Wij hebben sinds 1980 ruime ervaring met het borgen en verbeteren van bereikbaarheid en continuiteit. Onze bereikbaarheidsdiensten beperken zich niet alleen tot telefonie. Zo heeft u ook de mogelijkheid om uw SMS en
e-mailverkeer naar ons door te zetten. Zo bent u altijd verzekerd van een volledige bereikbaarheid. Alle meldingen kunnen conform uw instructies worden afgehandeld, waarbij wij deze op basis van uw criteria kunnen prioriteren. Lees meer over onze aanvullende Callcenter Plus diensten.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Maak snel een belafspraak met een van onze adviseurs. Zij vertellen u graag meer over onze bereikbaarheidsdienst.
Vraag hier meer informatie op over onze bereikbaarheidsdienst tarieven.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.