ICT en Webhosting

Een telefoonservice gespecialiseerd in ICT en Webhosting

Steeds meer ICT en Webhosting partijen besteden de 24/7 helpdesk (deels) uit aan een telefoonservice. Hierdoor hebben zij de zekerheid dat de bereikbaarheid 24 uur per dag gewaarborgd is, terwijl zij zelf flexibel blijven.

Er hoeft niet meer direct doorgeschakeld te worden naar een mobiele telefoon van een engineer: bellers krijgen altijd persoonlijk contact.

Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.

Gratis kostenindicatie

Uitdagingen in de ICT

IT Telefoondienst

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan willen zij direct contact met u op kunnen nemen.

Voor u is het belangrijk dat de bewaking van storingsmeldingen gegarandeerd is:

  • Geen melding is onopgemerkt door ons 24/7 monitoringssysteem
  • Iedere melding wordt gefilterd op de door u aangedragen criteria
  • Elke melding kan worden uitgezet volgens het daaraan toegewezen storingsprotocol

Servicedesk uitbesteden

Als organisatie wilt u natuurlijk het klantcontact zo dicht mogelijk bij de organisatie houden. Voor een optimale bereikbaarheid komt hier echter veel bij kijken. Interswitch is het verlengstuk van uw organisatie. Dagelijks investeren wij in onze medewerkers, om uw klanten te voorzien van die zij verlangen en u verwacht.

Meer dan Telefoonopvang

Wij hebben inmiddels bewezen op een onderscheidende manier continuïteit te kunnen bieden.

  • 24/7 Eerstelijns opvang

    Goede bereikbaarheid met behulp van ons Callcenter Plus.

  • Coördinatie escalatieprocedure

    Iedere melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende medewerker.

  • Ontlasten van engineers

    Elke melding wordt gefilterd op de door u gewenste criteria.

  • Werken op uw systeem

    Onze Call-Experts kunnen de tickets verwerken in uw systeem.

  • Heldere rapportages

    Overzichtelijke inzage in de dienstverlening.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Ben de Haan Manager Service Bercomex

Wij doen aan preventief onderhoud, maar bieden ook 24/7 storingsdiensten. Hier helpt Interswitch ons bij. De telefonisten van Interswitch voeren meldingen direct in ons ERP- systeem in. Vervolgens plannen zij meteen een afspraak met een dienstdoende monteur via ons planningsysteem.

Ben de Haan - Manager Service - Bercomex

Noordam en de Vries_ logo referentie Interswitch Antwoordservice

Bij Noordam & De Vries hechten wij aan een persoonlijke aanpak. Daarom gebruiken wij dus geen voicemail, maar schakelen we ons telefoonverkeer door naar Interswitch.

Menno van der Velde - Eigenaar - Noordam en de Vries

Logo_WonenBreburg-Interswitch klantvermelding

Voor ons als corporatie draait het om betaalbaarheid, excellente dienstverlening en tevreden klanten. We zijn dus bereikbaar op alle momenten van de dag. Online en telefonisch. In Interswitch hebben wij voor de telefoonaanname buiten kantoortijden een partner gevonden die hier precies bij aansluit.

Annet van Oers - Teamleider Klantcontactcentrum - WonenBreburg

Meer referenties en cases