Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 05:41 uur: ... seconden

ICT en Webhosting

Een telefoonservice gespecialiseerd in ICT en Webhosting

Steeds meer ICT en Webhosting partijen besteden de 24/7 helpdesk (deels) uit aan een telefoonservice. Hierdoor hebben zij de zekerheid dat de bereikbaarheid 24 uur per dag gewaarborgd is, terwijl zij zelf flexibel blijven.

Er hoeft niet meer direct doorgeschakeld te worden naar een mobiele telefoon van een engineer: bellers krijgen altijd persoonlijk contact.

Uitdagingen in de ICT

IT Telefoondienst

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan willen zij direct contact met u op kunnen nemen.

Voor u is het belangrijk dat de bewaking van storingsmeldingen gegarandeerd is:

  • Geen melding is onopgemerkt door ons 24/7 monitoringssysteem
  • Iedere melding wordt gefilterd op de door u aangedragen criteria
  • Elke melding kan worden uitgezet volgens het daaraan toegewezen storingsprotocol

Servicedesk uitbesteden

Als organisatie wilt u natuurlijk het klantcontact zo dicht mogelijk bij de organisatie houden. Voor een optimale bereikbaarheid komt hier echter veel bij kijken. Interswitch is het verlengstuk van uw organisatie. Dagelijks investeren wij in onze medewerkers, om uw klanten te voorzien van die zij verlangen en u verwacht.

Meer dan Telefoonopvang

Wij hebben inmiddels bewezen op een onderscheidende manier continuïteit te kunnen bieden.

  • 24/7 Eerstelijns opvang

    Goede bereikbaarheid met behulp van ons Callcenter Plus.

  • Coördinatie escalatieprocedure

    Iedere melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende medewerker.

  • Ontlasten van engineers

    Elke melding wordt gefilterd op de door u gewenste criteria.

  • Werken op uw systeem

    Onze Call-Experts kunnen de tickets verwerken in uw systeem.

  • Heldere rapportages

    Overzichtelijke inzage in de dienstverlening.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo exterion media ivm klantcase Interswitch Amsterdam

Alle meldingen worden via een centraal telefoonnummer door Interswitch verwerkt en Interswitch zorgt er vervolgens voor dat de juiste partijen worden ingelicht om de schade zo spoedig mogelijk te herstellen. Dit doet Interswitch naar onze volle tevredenheid.

- Projectmanager - Exterion Media

logo Teurlings

Voor ons kantoor is het belangrijk om ook telefonisch goed bereikbaar
te zijn. Omdat wij zelf niet altijd de telefoon kunnen beantwoorden en wij niet willen dat bellers een antwoordapparaat krijgen, maken wij al 16 jaar gebruik van Interswitch.

Mr. M.C.J. Teurlings - - Teurlings & Ellens advocaten

Interswitch is al jaren een trouwe en fijne partner. Buiten kantoortijden verwijst Interswitch middels een belscript onze klanten door naar een van onze standby medewerkers. Daarnaast controleert Interswitch ook berichten uit onze monitoring systemen.

Jan-Willem Haveman - Coördinator Servicedesk - Macaw

Noordam en de Vries_ logo referentie Interswitch Antwoordservice

Bij Noordam & De Vries hechten wij aan een persoonlijke aanpak. Daarom gebruiken wij dus geen voicemail, maar schakelen we ons telefoonverkeer door naar Interswitch.

Menno van der Velde - Eigenaar - Noordam en de Vries

Meer referenties en cases