Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 08:45 uur: ... seconden

ICT en Webhosting

Een telefoonservice gespecialiseerd in ICT en Webhosting

Steeds meer ICT en Webhosting partijen besteden de 24/7 helpdesk (deels) uit aan een telefoonservice. Hierdoor hebben zij de zekerheid dat de bereikbaarheid 24 uur per dag gewaarborgd is, terwijl zij zelf flexibel blijven.

Er hoeft niet meer direct doorgeschakeld te worden naar een mobiele telefoon van een engineer: bellers krijgen altijd persoonlijk contact.

Uitdagingen in de ICT

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan willen zij direct contact met u op kunnen nemen.

Voor u is het belangrijk dat de bewaking van storingsmeldingen gegarandeerd is.

  • Check Monitoringsysteem
    Geen melding mag onopgemerkt blijven.
  • Urgentiebepaling
    Verschillende meldingen hebben verschillende urgentieniveaus.
    Dringende zaken moeten adequaat opgepakt worden.
  • Escalatieprocedure
    U heeft niet voor niets protocollen voor verschillende meldingen.
    Een correcte opvolging is cruciaal.

Inrichten eigen servicedesk of uitbesteden?

Natuurlijk kunt u zelf zorgen voor een 24/7 bereikbaarheid. Hier komt veel bij kijken en legt een druk op uw organisatie.

Ondersteuning van bijvoorbeeld een telefoonservice is mogelijk. Maar sluit een externe partij voldoende aan bij uw werkwijze?

Continuïteit door meer dan telefoonaanname

Wij hebben inmiddels bewezen op een onderscheidende manier continuïteit te kunnen bieden.

  • 24/7 Eerstelijns opvang

    Goed bereikbaar door telefoonbeantwoording en 24 uur e-mailopvang, afhandeling sms en webchat.

  • Coördinatie escalatieprocedure

    Wij zorgen dat een melding snel bij de juiste engineer uitkomt.

  • Controle meldingen

    In uw monitoringsysteem

  • Ontlasten van engineers

    Een filter tussen engineer en beller. Wij filteren bijvoorbeeld op urgentie, support- / servicecontract en discipline.

  • Werken op uw systeem

    Direct tickets aanmaken en de status inzien.

  • Helpdesk uitbesteden

    Ondersteuning van de eigen helpdesk op drukke momenten.

  • Heldere rapportages

    Overzichtelijke inzage in de dienstverlening.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo villa fattoria

Het is heel belangrijk dat mensen snel en adequaat geholpen kunnen worden en dat zij iemand kunnen spreken. Wij zijn niet altijd van 7.00 tot 22.00 uur aanwezig en wij willen wel hebben dat de mensen worden geholpen.

de heer Clement van Dijk - Eigenaar - Villa Fattoria

Ik ben sinds september 1986 een zeer tevreden klant!

Dhr. Van Leuvenheim - - Dhr. Van Leuvenheim

Woonpunt logo

Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care

Emely Bergrath - Teamleider Klantenservice - Woonpunt

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Meer referenties en cases

webchat