Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:39 uur: ... seconden

ICT en Webhosting

Een telefoonservice gespecialiseerd in ICT en Webhosting

Steeds meer ICT en Webhosting partijen besteden de 24/7 helpdesk (deels) uit aan een telefoonservice. Hierdoor hebben zij de zekerheid dat de bereikbaarheid 24 uur per dag gewaarborgd is, terwijl zij zelf flexibel blijven.

Er hoeft niet meer direct doorgeschakeld te worden naar een mobiele telefoon van een engineer: bellers krijgen altijd persoonlijk contact.

Uitdagingen in de ICT

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan willen zij direct contact met u op kunnen nemen.

Voor u is het belangrijk dat de bewaking van storingsmeldingen gegarandeerd is.

  • Check Monitoringsysteem
    Geen melding mag onopgemerkt blijven.
  • Urgentiebepaling
    Verschillende meldingen hebben verschillende urgentieniveaus.
    Dringende zaken moeten adequaat opgepakt worden.
  • Escalatieprocedure
    U heeft niet voor niets protocollen voor verschillende meldingen.
    Een correcte opvolging is cruciaal.

Inrichten eigen servicedesk of uitbesteden?

Natuurlijk kunt u zelf zorgen voor een 24/7 bereikbaarheid. Hier komt veel bij kijken en legt een druk op uw organisatie.

Ondersteuning van bijvoorbeeld een telefoonservice is mogelijk. Maar sluit een externe partij voldoende aan bij uw werkwijze?

Continuïteit door meer dan telefoonaanname

Wij hebben inmiddels bewezen op een onderscheidende manier continuïteit te kunnen bieden.

  • 24/7 Eerstelijns opvang

    Goed bereikbaar door telefoonbeantwoording en 24 uur e-mailopvang, afhandeling sms en webchat.

  • Coördinatie escalatieprocedure

    Wij zorgen dat een melding snel bij de juiste engineer uitkomt.

  • Controle meldingen

    In uw monitoringsysteem

  • Ontlasten van engineers

    Een filter tussen engineer en beller. Wij filteren op bijvoorbeeld urgentie, support- / servicecontract en discipline.

  • Werken op uw systeem

    Direct tickets aanmaken en de status inzien.

  • Helpdesk uitbesteden

    Ondersteuning van de eigen helpdesk op drukke momenten.

  • Heldere rapportages

    Overzichtelijke inzage in de dienstverlening.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo villa fattoria

Het is heel belangrijk dat mensen snel en adequaat geholpen kunnen worden en dat zij iemand kunnen spreken. Wij zijn niet altijd van 7.00 tot 22.00 uur aanwezig en wij willen wel hebben dat de mensen worden geholpen.

de heer Clement van Dijk - Eigenaar - Villa Fattoria

Mango Mobility logo

In onze TV Commercials worden mensen uitgenodigd om het gratis Mobiliteitspakket aan te vragen. Dat kan onder meer via een gratis telefoonnummer. Interswitch helpt bij de opvang van dit nummer. Zodat we altijd goed bereikbaar zijn ongeacht de uitzendtijden van onze uitingen.

René Bouwmeester - Manager Online Marketing & RTV - Mango Mobility

Logo_WonenBreburg-Interswitch klantvermelding

Voor ons als corporatie draait het om betaalbaarheid, excellente dienstverlening en tevreden klanten. We zijn dus bereikbaar op alle momenten van de dag. Online en telefonisch. In Interswitch hebben wij voor de telefoonaanname buiten kantoortijden een partner gevonden die hier precies bij aansluit.

Annet van Oers - Teamleider Klantcontactcentrum - WonenBreburg

Logo Vegro voor klantvermelding Interswitch

Wij bieden een gratis klantenservice, 7 dagen per week en 24 uur per dag willen wij bereikbaar zijn voor onze klant. Binnen Vegro geldt inmiddels al meer dan 30 jaar het credo: Zieke mensen kunnen niet wachten. Interswitch helpt ons daarbij en de dienstverlening past perfect bij Vegro, ze zijn vriendelijk, geduldig en hebben een hoge service standaard.

René Kamerbeek - Algemeen Directeur - Vegro

Meer referenties en cases

webchat