Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:32 uur: ... seconden

Woningcorporatie

Een woningcorporatie is er 24 uur per dag voor huurders

Veel zaken kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag. Maar voor bepaalde situaties is direct actie gewenst. Zeker m.b.t.  woondiensten en beheer. Spoedeisende zaken dienen in het belang van de huurder én corporatie direct gemeld en adequaat afgehandeld te worden.

Voor een corporatie of woningbouwvereniging is het belangrijk ook buiten reguliere openingstijden bereikbaar te zijn. De bereikbaarheid gaat verder dan alleen de telefonische bereikbaarheid. Wat gebeurt er met een e-mailformulier dat ingevuld wordt op uw website? Heeft u een app voor huurders? Geeft u ze ook daar de mogelijkheid om meldingen door te geven?

Uitdagingen voor u als woningcorporatie

Het is belangrijk dat huurders u als verhuurder altijd kunnen bereiken. Met name in geval van een spoedeisend reparatieverzoek of dringende melding. Dit stelt u voor uitdagingen:

  • Hoe zorgt u er voor dat u 24 uur per dag bereikbaar bent?
    Het rond de klok inzetten van personeel is kostbaar en de planning kost zorgen en tijd.
  • Een goede urgentiebepaling is cruciaal.
    Niet voor elke melding is 24/7 actie nodig.
    Het correct filteren van meldingen is onmisbaar.
  • Worden derde partijen adequaat ingeschakeld?
    Het escaleren van meldingen dient snel en efficiënt te gebeuren.
    Men moet zo snel mogelijk in contact gebracht worden met de partij die het probleem kan oplossen.
  • Krijgen de huurders altijd persoonlijk contact?
    Bij problemen zoeken zij een luisterend oor, geen bandje.

Als woningcorporatie uitbesteden of niet?

Houdt u alles in eigen beheer of is uitbesteden van taken een optie?
Uitbesteden kan kostenbesparend en efficiënt zijn, maar is wel een kwestie van vertrouwen.

Onze oplossing voor de corporatiebranche

U heeft als corporatie een eigen identiteit en werkwijze. Dat begrijpen wij als geen ander. Wij maken in samenwerking met u een beproefd belscript. Daarnaast bieden wij u de volgende zekerheden:

  • Waarborging van de bereikbaarheid

    Zowel binnen als buiten kantoortijden en op feestdagen.

  • Ondersteuning van uw KCC

    Bijvoorbeeld bij pieken.

  • 24/7 persoonlijk contact voor huurders

    Men hoeft geen bandjes in te spreken en wordt adequaat geholpen.

  • Werken op uw systeem

    Direct zien wie de onderhoudspartijen voor het betreffende adres zijn. Daarnaast de mogelijkheid van aanmaken en invoeren van opdrachtbonnen.

  • Urgentiebepaling

    Filteren en efficiënte afhandeling van meldingen.

  • Opvang van e-mailformulieren

    Van een website of app.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo Eigen Haard referentie 24 uurs telefoondienst Interswitch

De rapportages zijn geweldig. Zo kunnen wij gemakkelijk controleren wie er heeft gebeld, waarom en welke actie er al ondernomen is en wat er eventueel nog moet gebeuren. Zo hebben wij goed inzicht in de dienstverlening van Interswitch.

Mevrouw de Bruijn - Supervisor Klant Contact - Eigen Haard

Woonpunt logo

Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care

Emely Bergrath - Teamleider Klantenservice - Woonpunt

Logo_WonenBreburg-Interswitch klantvermelding

Voor ons als corporatie draait het om betaalbaarheid, excellente dienstverlening en tevreden klanten. We zijn dus bereikbaar op alle momenten van de dag. Online en telefonisch. In Interswitch hebben wij voor de telefoonaanname buiten kantoortijden een partner gevonden die hier precies bij aansluit.

Annet van Oers - Teamleider Klantcontactcentrum - WonenBreburg

Meer referenties en cases

webchat