Neem contact met ons op
Interesse? | |
---|---|
U kunt ons 24/7 bereiken via |
|
Het komt geregeld voor dat er buiten kantoortijden storingen en spoedreparaties optreden bij huurders. Sommige zaken kunnen wachten tot de volgende werkdag, maar in de overige gevallen dient er direct actie ondernomen te worden. Dit geldt in het bijzonder voor woondiensten en beheer.
Voor een corporatie of woningbouwvereniging is het hierom belangrijk om ook buiten reguliere openingstijden bereikbaar te zijn. Een roulerende diensttelefoon is hier vaak niet de ideale oplossing voor. Onze Call-Experts zitten 24/7 klaar om zowel urgente als minder urgente zaken op te pakken en te behandelen conform de instructies van de klant.
Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Het is belangrijk dat huurders u als verhuurder altijd kunnen bereiken. Met name in geval van een spoedeisend reparatieverzoek of dringende melding. Dit stelt u voor uitdagingen:
Houdt u alles in eigen beheer of is uitbesteden van taken een optie. Uitbesteden kan kostenbesparend en efficiënt zijn, maar is wel een kwestie van vertrouwen.
U heeft als corporatie een eigen identiteit en werkwijze. Dat begrijpen wij als geen ander. Wij maken in samenwerking met u een beproefd belscript. Daarnaast bieden wij u de volgende zekerheden:
Zowel binnen als buiten kantoortijden en op feestdagen.
Bijvoorbeeld bij pieken.
Men hoeft geen bandjes in te spreken en wordt adequaat geholpen.
Direct zien wie de onderhoudspartijen voor het betreffende adres zijn. Daarnaast de mogelijkheid van aanmaken en invoeren van opdrachtbonnen.
Filteren en efficiënte afhandeling van meldingen.
Van een website of app.