Skip to content

De huidige situatie in de wereld vraagt een hoop van organisaties. Het garanderen van de veiligheid van medewerkers, het in stand houden van de dienstverlening. Een uitdaging waarbij Interswitch mogelijk kan helpen met de nieuwe Snelservice. 

Interswitch en Corona

Omdat het continueren van de dienstverlening voor klanten en de veiligheid van medewerkers voor ons voorop staat zijn ook wij overgegaan op “op afstand werken”. Dit geeft ons daarnaast ook de flexibiliteit om in te kunnen spelen op mogelijke toekomstige maatregelen.

Onze telefoonservice staat dus onverminderd 24 uur per dag, 7 dagen in de week klaar voor de klanten.

Het is goed om te merken dat wij, ook (of misschien wel juist) in deze tijden een grote toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze opdrachtgevers en hun klanten. Zo blijven storingsnummers bereikbaar of worden thuiswerkers niet onnodig gestoord en kunnen zij focussen op de situatie.

Tijdelijk: Snelservice, telefoondienst dezelfde dag geregeld

Wij begrijpen dat de huidige situatie vraagt om een andere werkwijze dan wij gewend zijn.

Daarom introduceren wij de Snelservice. Op deze manier is het mogelijk om de telefoon dezelfde dag nog door te schakelen. Onze Call-Experts handelen het telefoonverkeer dan direct voor u af en kunnen indien nodig doorverbinden naar uw medewerkers. Zo is uw bereikbaarheid snel geborgd en kan uw organisatie zich richten op de andere uitdagingen die de situatie met zich meebrengt.

Indien u meer wil weten over de manier waarop wij u nu kunnen helpen, neem dan contact met ons op:

Snelservice

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch