Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:35 uur: ... seconden

Telefoonservice (24/7)

Focus van onze dienstverlening op 24 uur service

Interswitch is graag uw partner bij het professioneel borgen van uw 24/7 bereikbaarheid.  De focus van onze telefoonservice ligt op het snel en adequaat afhandelen van -spoedeisend- telefoonverkeer,
24 uur per dag.

Als u denkt aan het uitbesteden van bijvoorbeeld uw servicedesk, storingsdienst, meldkamer of calamiteitendienst dan kunnen wij u helpen. Al sinds 1980 is 24 uur dienstverlening onze core business.

Telefoonservice plus

Waar de gewone telefoonservice ophoudt, gaat Interswitch verder. Wij bieden niet alleen 24 uur per dag telefoonopvang, maar ook opvang van andere communicatiekanalen.

Belangrijk voor uw organisatie

Uw organisatie dag en nacht bereikbaar? Dan dienen ook buiten kantoortijden meldingen feilloos te worden afgehandeld.

Het juist filteren van meldingen is cruciaal

Hoe bereikt een spoedeisende melding direct de juiste dienstdoende monteur, specialist of achterwacht?

  • Urgentiebepaling
    Welke meldingen zijn wel/niet spoedeisend?
  • Juiste discipline
    Selecteren van de juiste afdeling binnen uw organisatie.
  • Dienstdoende
    Contact opnemen conform het eigen rooster.

Verlengstuk van uw organisatie

Als u kiest voor uitbesteden van het klantcontact dient een telefoonservice echt als verlengstuk van uw organisatie te opereren. U zoekt een betrouwbare partner die continuïteit biedt.

 

 

De 24/7 oplossing van Interswitch

Wat maakt Interswitch een betrouwbare partner voor uw 24/7 telefoonopvang?

  • Deskundigheid

    Advies op maat door meer dan 35 jaar ervaring.

  • Continuïteit

    Ononderbroken bedrijfsvoering en dienstverlening. Optimale bereikbaarheid.

  • Kwaliteit

    Wie kan dat beter bepalen dan onze opdrachtgevers? Veruit de hoogste klantloyaliteit in de markt .
    Net Promoter Score (NPS) van +30

  • Technologie

    Ons systeem maakt op maat gemaakte scripting en werken op externe applicaties mogelijk.

  • Transparantie

    Online 24/7 inzicht in onze dienstverlening d.m.v. het Webportal.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo Eigen Haard referentie 24 uurs telefoondienst Interswitch

De rapportages zijn geweldig. Zo kunnen wij gemakkelijk controleren wie er heeft gebeld, waarom en welke actie er al ondernomen is en wat er eventueel nog moet gebeuren. Zo hebben wij goed inzicht in de dienstverlening van Interswitch.

Mevrouw de Bruijn - Supervisor Klant Contact - Eigen Haard

logo exterion media ivm klantcase Interswitch Amsterdam

Alle meldingen worden via een centraal telefoonnummer door Interswitch verwerkt en Interswitch zorgt er vervolgens voor dat de juiste partijen worden ingelicht om de schade zo spoedig mogelijk te herstellen. Dit doet Interswitch naar onze volle tevredenheid.

- Projectmanager - Exterion Media

logo-landal greenparks referentie ondersteuning Interswitch bereikbaarheid

De professionaliteit maar vooral ook de aandacht voor de details zijn enorm gewaarborgd.

Dick Jansen - General manager - Landal Greenparks

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Ben de Haan Manager Service Bercomex

Wij doen aan preventief onderhoud, maar bieden ook 24/7 storingsdiensten. Hier helpt Interswitch ons bij. De telefonisten van Interswitch voeren meldingen direct in ons ERP- systeem in. Vervolgens plannen zij meteen een afspraak met een dienstdoende monteur via ons planningsysteem.

Ben de Haan - Manager Service - Bercomex

cushmanandwakefield logo

De communicatie en uitvoering lopen beide uitstekend.

- - Cushman & Wakefield

Mango Mobility logo

In onze TV Commercials worden mensen uitgenodigd om het gratis Mobiliteitspakket aan te vragen. Dat kan onder meer via een gratis telefoonnummer. Interswitch helpt bij de opvang van dit nummer. Zodat we altijd goed bereikbaar zijn ongeacht de uitzendtijden van onze uitingen.

René Bouwmeester - Manager Online Marketing & RTV - Mango Mobility

logo Glasgarage voor referentie Interswitch

GlasGarage staat voor betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening en is 24/7 bereikbaar. Bij de keuze voor een partner om de telefoonopvang in tijden van overflow en buiten kantoortijden op te vangen, sloot Interswitch perfect aan.

Annelot Moolenbeek - Office Manager - GlasGarage

Ik ben sinds september 1986 een zeer tevreden klant!

Dhr. Van Leuvenheim - - Dhr. Van Leuvenheim

Logo Vegro voor klantvermelding Interswitch

Wij bieden een gratis klantenservice, 7 dagen per week en 24 uur per dag willen wij bereikbaar zijn voor onze klant. Binnen Vegro geldt inmiddels al meer dan 30 jaar het credo: Zieke mensen kunnen niet wachten. Interswitch helpt ons daarbij en de dienstverlening past perfect bij Vegro, ze zijn vriendelijk, geduldig en hebben een hoge service standaard.

René Kamerbeek - Algemeen Directeur - Vegro

logo oogziekenhuis Zonnestraal voor vermelding op website Interswitch

“Wij bieden patiënten de mogelijkheid om 24 uur per dag te bellen, bijvoorbeeld voor medische spoedgevallen. Interswitch helpt ons hierbij en staat buiten kantooruren onze patiënten professioneel te woord.”

Vera Klepper - Marketing & Communicatie - Oogziekenhuis Zonnestraal

Meer referenties en cases

webchat