Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 06:30 uur: ... seconden

Antwoordservice

Een zeer ervaren antwoordservice in Nederland

Wij zijn een van de oudste aanbieders van een Antwoordservice in Nederland. Wij zijn duidelijk geen eendagsvlieg. En met ruim 35 jaar ervaring is ons bestaansrecht gerechtvaardigd. Wij hebben ruime ervaring met het zorgen voor een optimale bereikbaarheid. Onze Call-Experts zijn klantvriendelijk en oplossingsgericht. Zij staan uw relaties professioneel en effectief te woord.

Bereikbaarheid tijdens kantoortijden of 24 uur per dag

Wij bieden dienstverlening op maat. U kunt kiezen uit verschillende abonnementen. Is de telefoon doorschakelen alleen nodig tijdens kantoortijden? Dan is onze Antwoordservice met Dagservice geschikt.

Voor organisaties die opvang in de avond/ nacht/ het weekend nodig hebben is de 24 Uur-Telefoonservice beschikbaar.

Uw bereikbaarheid tijdens kantoortijden

Uw bereikbaarheid is van grote invloed op de efficiëntie, het imago en uiteindelijk de omzet van uw organisatie.

Persoonlijke telefoonbeantwoording

U bent niet altijd in staat om zelf de telefoon te beantwoorden. Aan het gebruik van een voicemail kleven nadelen:

  • Mensen geven de voorkeur aan persoonlijk contact.
  • Mensen haken af indien zij niet direct contact krijgen.
    Zij bellen een concurrent.
  • Voor het afluisteren heeft u niet altijd tijd.
  • Voicemailberichten worden vaak onduidelijk ingesproken.

Een antwoordservice kan helpen

Of het gaat om:

  • uw klantenservice of receptie uitbesteden
  • doorschakelen tijdens vergaderingen of lunch
  • telefoonopvang op vaste momenten
  • ondersteuning bij zogenaamde overflow

een antwoordservice kan uitkomst bieden.

De oplossing: onze Antwoordservice

Uw telefonische bereikbaarheid verbeteren. Ons team biedt de telefonische ondersteuning die u nodig heeft.

  • Doorschakeldienst

    Een telefoongesprek wordt, ongemerkt voor de beller, doorgeschakeld naar onze antwoordservice.

  • Telefoon aannemen

    Bellers krijgen nooit een voicemail en altijd persoonlijk contact.

  • Boodschappendienst of berichtendienst

    Door u gewenste gegevens worden genoteerd en aan u teruggekoppeld.

  • Telefoniste op afstand

    Onze medewerkers werken als verlengstuk van uw organisatie. Zij kunnen vragen beantwoorden, doorverbinden en eventueel in uw systeem werken.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

Noordam en de Vries_ logo referentie Interswitch Antwoordservice

Bij Noordam & De Vries hechten wij aan een persoonlijke aanpak. Daarom gebruiken wij dus geen voicemail, maar schakelen we ons telefoonverkeer door naar Interswitch.

Menno van der Velde - Eigenaar - Noordam en de Vries

Arvo Protect logo_klantvermelding antwoordservice Interswitch

Nette telefonistes, vrolijk en accuraat.

- - Arvo Protect

Basta en Kat logo voor vermelding site Interswitch call-experts

Vriendelijk, zeer behulpzaam en flexibel. Net in het te woord staan van klanten. Echt top!!!

- - Basta en Kat

logo_cohen advocatuur

Het werkt perfect. Vriendelijk aan telefoon. Duidelijke boodschappen. En jullie vragen goed door. Opdrachten die wij geven worden goed uitgevoerd.

- - Cohen Advocatuur en Mediation

dhr mark teurlings

Voor ons kantoor is het belangrijk om ook telefonisch goed bereikbaar
te zijn. Omdat wij zelf niet altijd de telefoon kunnen beantwoorden en wij niet willen dat bellers een antwoordapparaat krijgen, maken wij al 16 jaar gebruik van Interswitch.

Mr. M.C.J. Teurlings - - Teurlings & Ellens advocaten

Meer referenties en cases

webchat