Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 15:49 uur: ... seconden

Antwoordservice

Een zeer ervaren antwoordservice in Nederland

Wij zijn een van de oudste aanbieders van een Antwoordservice in Nederland. Wij zijn duidelijk geen eendagsvlieg. En met ruim 35 jaar ervaring is ons bestaansrecht gerechtvaardigd. Wij hebben ruime ervaring met het zorgen voor een optimale bereikbaarheid. Onze Call-Experts zijn klantvriendelijk en oplossingsgericht. Zij staan uw relaties professioneel en effectief te woord.

Bereikbaarheid tijdens kantoortijden of 24 uur per dag

Wij bieden dienstverlening op maat. U kunt kiezen uit verschillende abonnementen. Is de telefoon doorschakelen alleen nodig tijdens kantoortijden? Dan is onze Dagservice geschikt.Voor organisaties die opvang in de avond/ nacht/ het weekend nodig hebben is de 24 Uur-Telefoonservice beschikbaar.

Uw bereikbaarheid tijdens kantoortijden

Telefonische bereikbaarheid is cruciaal op uw imago, de efficiëntie en omzet van uw organisatie.

Persoonlijke telefoonbeantwoording

Opvang van uw telefoongesprekken door Interswitch kent vele voordelen:

  • Uw klanten worden altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan;
  • U loopt geen klanten meer mis;
  • Een heldere terugkoppeling van ieder gesprek;
  • In geval van spoed kan er direct actie ondernomen worden.

De Antwoordservice

U heeft de keuze om onze antwoordservice onder andere op de volgende momenten door te schakelen:

  • Volledig gedurende kantoortijden;
  • Volledig op vaste tijdstippen in de week;
  • Tijdens vergaderingen of de lunch;
  • Als overflow op het moment dat het druk is.

Onze oplossingen

Ons team van ruim 65 Call-Experts biedt de telefonische ondersteuning die u nodig heeft om uw bereikbaarheid te verbeteren:

  • Berichtenservice

    Wij nemen de telefoon aan met uw bedrijfsnaam en noteren alle gewenste gegevens van de beller. Na beëindiging van het gesprek ontvang u van ons automatisch een terugkoppeling van het gesprek per e-mail.

  • Front-office

    In deze rol nemen wij de rol van uw receptie over. Wij filteren elk gesprek op zaken als discipline, afdeling en medewerker en verbinden de beller met u door. Indien er niemand bereikt wordt, ontvangt desbetreffend persoon een e-mail met een terugbelverzoek.

  • Calamiteitendienst

    Ook tijdens kantoortijden staan wij klaar om storingen op te vangen. Elke melding wordt zorgvuldig gefilterd en doorgezet naar de juiste medewerker of dienstdoende partij. Op basis van urgentie is het mogelijk om dit zowel per telefoon, e-mail of SMS te doen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan Ă©Ă©n van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

Noordam en de Vries_ logo referentie Interswitch Antwoordservice

Bij Noordam & De Vries hechten wij aan een persoonlijke aanpak. Daarom gebruiken wij dus geen voicemail, maar schakelen we ons telefoonverkeer door naar Interswitch.

Menno van der Velde - Eigenaar - Noordam en de Vries

Arvo Protect logo_klantvermelding antwoordservice Interswitch

Nette telefonistes, vrolijk en accuraat.

- - Arvo Protect

Basta en Kat logo voor vermelding site Interswitch call-experts

Vriendelijk, zeer behulpzaam en flexibel. Net in het te woord staan van klanten. Echt top!!!

- - Basta en Kat

logo_cohen advocatuur

Het werkt perfect. Vriendelijk aan telefoon. Duidelijke boodschappen. En jullie vragen goed door. Opdrachten die wij geven worden goed uitgevoerd.

- - Cohen Advocatuur en Mediation

logo Teurlings

Voor ons kantoor is het belangrijk om ook telefonisch goed bereikbaar
te zijn. Omdat wij zelf niet altijd de telefoon kunnen beantwoorden en wij niet willen dat bellers een antwoordapparaat krijgen, maken wij al 16 jaar gebruik van Interswitch.

Mr. M.C.J. Teurlings - - Teurlings & Ellens advocaten

Meer referenties en cases