Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 03:29 uur: ... seconden

Telefoonservice 24-uur

Focus van onze dienstverlening op 24 uur service

Interswitch is graag uw partner bij het professioneel borgen van uw 24/7 bereikbaarheid.  De focus van onze telefoonservice ligt op het snel en adequaat afhandelen van -spoedeisend- telefoonverkeer,
24 uur per dag.

Als u denkt aan het uitbesteden van bijvoorbeeld uw servicedesk, storingsdienst, meldkamer of calamiteitendienst dan kunnen wij u helpen. Al sinds 1980 is 24 uur dienstverlening onze core business.

Telefoonservice plus

Waar de gewone telefoonservice ophoudt, gaat Interswitch verder. Wij bieden niet alleen 24 uur per dag telefoonopvang, maar ook opvang van andere communicatiekanalen.

Ook weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken. Neem contact met ons op via het contactformulier.

Gratis kostenindicatie

Belangrijk voor uw organisatie

Uw organisatie dag en nacht bereikbaar? Dan dienen ook buiten kantoortijden meldingen feilloos te worden afgehandeld.

Het juist filteren van meldingen is cruciaal

Bij een spoedeisende melding is het zaak dat deze op een juiste wijze wordt doorgezet naar een monteur, specialist of achterwacht. Wij verzorgen dit door middel van het volgende protocol:

  • Discipline achterhalen
  • Urgentiebepaling
  • Oplossing bieden

Verlengstuk van uw organisatie

Als u kiest voor uitbesteden van het klantcontact dient een telefoonservice echt als verlengstuk van uw organisatie te opereren. U zoekt een betrouwbare partner die continuiteit biedt.

De 24/7 oplossing van Interswitch

Wat maakt Interswitch een betrouwbare partner voor uw 24/7 telefoonopvang?

  • Klantgerichtheid

    Onze dienstverlening is volledig gebaseerd op de gedachte van onze klanten.

  • Deskundigheid

    Advies op maat door meer dan 35 jaar ervaring.

  • Continuïteit

    Ononderbroken bedrijfsvoering en dienstverlening met optimale bereikbaarheid.

  • Professionaliteit

    Onze medewerkers zijn professioneel en vriendelijk aan de telefoon; het verlengstuk van uw organisatie.

  • Kwaliteit

    Wie kan dat beter bepalen dan onze opdrachtgevers? Veruit de hoogste
    klantloyaliteit in de markt.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo exterion media ivm klantcase Interswitch Amsterdam

Alle meldingen worden via een centraal telefoonnummer door Interswitch verwerkt en Interswitch zorgt er vervolgens voor dat de juiste partijen worden ingelicht om de schade zo spoedig mogelijk te herstellen. Dit doet Interswitch naar onze volle tevredenheid.

- Projectmanager - Exterion Media

logo-landal greenparks referentie ondersteuning Interswitch bereikbaarheid

De professionaliteit maar vooral ook de aandacht voor de details zijn enorm gewaarborgd.

Dick Jansen - General manager - Landal Greenparks

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Ben de Haan Manager Service Bercomex

Wij doen aan preventief onderhoud, maar bieden ook 24/7 storingsdiensten. Hier helpt Interswitch ons bij. De telefonisten van Interswitch voeren meldingen direct in ons ERP- systeem in. Vervolgens plannen zij meteen een afspraak met een dienstdoende monteur via ons planningsysteem.

Ben de Haan - Manager Service - Bercomex

Mango Mobility logo

In onze TV Commercials worden mensen uitgenodigd om het gratis Mobiliteitspakket aan te vragen. Dat kan onder meer via een gratis telefoonnummer. Interswitch helpt bij de opvang van dit nummer. Zodat we altijd goed bereikbaar zijn ongeacht de uitzendtijden van onze uitingen.

René Bouwmeester - Manager Online Marketing & RTV - Mango Mobility

Meer referenties en cases