Skip to content

Helpdesk
uitbesteden


Interswitch heeft al 30 jaar ervaring met het opzetten van de helpdesk voor uiteenlopende organisaties. Het opzetten via Interswitch bespaart u veel tijd. Een kordate telefonische helpdesk zorgt ervoor dat uw bedrijfsimago niet te lijden heeft van slechte telefonische bereikbaarheid.


Welk pakket past bij u?


Gratis voorstel op maat

Uw bereikbaarheid in goede handen

Wie een professionele, kostenbesparende en klantvriendelijke oplossing zoekt, schakelt Interswitch in. Wij zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten behulpzaam en effectief te woord, 24 uur per dag.

Ook weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.

Hoe werkt het opzetten van een telefonische helpdesk via Interswitch?

Op basis van uw instructies of Frequently Asked Questions staan onze Call-Experts bellers te woord. Onze medewerkers nemen de telefoon aan met uw organisatienaam en conform uw instructies. Al deze gegevens zijn vastgelegd in een uniek belscript

Onze service scoort een 9,2


2 collega's

Waarom kiezen voor Interswitch?

Interswitch maakt zich hard voor kwaliteit, wat wil zeggen dat wij ernaar streven om de service te verlenen die u wenst en uw klanten verlangen. Hier investeren wij dagelijks in door middel van training en coaching van bestaande en nieuwe medewerkers. Middels deze kwaliteit, wat zich uit in het effectief en efficiënt afhandelen van de gesprekken, onderscheiden wij onszelf in de markt. Daarnaast staan wij voor een persoonlijke benadering bij ieder gesprek. Hiermee willen wij de beller het gevoel geven dat zij met uw bedrijf bellen en de service verleend krijgen die zij gewend zijn.

Als u vragen heeft over onze helpdesk, maak dan gemakkelijk een belafspraak met een van onze adviseurs.

Waarom uw telefoondienst uitbesteden?

Waarom uw telefoondienst uitbesteden?

24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar

Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker

Schaalbaar,  u betaalt alleen wanneer het nodig is

Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen

Persoonlijke afhandeling

Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie

Waarom Interswitch?

Kwaliteitshuis

Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland

Expert in 24/7 klantcontact

zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare

Multi-channel partner

onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media

Meerdere talen

zoals Engels en Duits

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen