ICT
& webhosting
Interswitch is gespecialiseerd in de bereikbaarheid van ICT en Webhosting partijen. Dit gaat verder dan alleen telefonische opvang. Zo is de bereikbaarheid 24/7 gewaarborgd.
-
24/7 bereikbaar -
Ervaren specialisten in elke branche -
Wij koppelen met elk systeem – API koppelingen op maat
Welk pakket past bij u?
Gratis voorstel op maat
Uitdagingen binnen de ICT en Webhosting
Al sinds 1980 is klantcontact onze core business. Of het nu het uitbesteden is van uw servicedesk, storingsdienst, receptie of webcare, wij bieden de oplossing.
-
24/7 monitoring van meldingen via een speciaal systeem -
Iedere melding wordt gefilterd op de door u aangedragen criteria -
Elke melding kan worden uitgezet volgens het daaraan toegewezen storingsprotocol.
Onze service scoort een 9,2
Meer dan alleen opvang
Interswitch heeft bewezen op een onderscheidende manier continuïteit te kunnen bieden. Hoe ziet dit er in de praktijk uit?
-
24/7 Eerstelijns opvang
Goede bereikbaarheid met behulp van ons Callcenter Plus
-
Coördinatie escalatieprocedure
Iedere melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende medewerker
-
Ontlasten van engineers en developers
Iedere melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende medewerker
-
Werken op uw systeem
Onze Call-Experts kunnen de tickets verwerken in uw systeem
-
Heldere rapportages
Overzichtelijke inzage in de dienstverlening
Waarom uw klantenservice uitbesteden?
Voordelen en waarom
- Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
- Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
- Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
- Planning
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
- Persoonlijke afhandeling
Persoonlijke afhandeling
- Professioneel
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Ontdek onze ICT- en webhosting diensten
Telefoondienst
24 uur, 7 dagen in de week volledig op maat
Storingsdienst
24/7 adequaat afhandelen van meldingen, reparatieverzoeken en calamiteiten
Antwoordservice
persoonlijke telefoonbeant woording op elk moment van de dag
Webcare
Altijd bereikbaar via Email, Whatsapp, live chat en social media
Waarom Interswitch?
Kwaliteitshuis
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
Expert in 24/7 klantcontact
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
Multi-channel partner
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
Meerdere talen
zoals Engels en Duits