Klantcase

“Voor ons als corporatie draait het om tevreden huurders. Dit bereiken wij door de focus op betaalbaarheid en excellente dienstverlening. Dat gaat samen. Door zaken goed te regelen houden we ze betaalbaar, en huurders kunnen zelf kiezen wat voor hen de beste manier is om contact met ons te hebben.

Via www.wonenbreburg.nl kunnen huurders 24 uur per dag zelf zaken regelen en reparatieverzoeken indienen. Als bewoners liever bellen kan dat ook en daarnaast zijn ze welkom in de woonwinkels.
Als huurder van WonenBreburg kun je dus alles in je eigen tijd online regelen. Snel en makkelijk.
Bel je liever, dan zijn we bereikbaar – ook buiten kantoortijd.
Door de samenwerking tussen ons eigen Klantcontactcentrum en Interswitch zijn wij telefonisch 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar voor onze huurders. Bij de telefonisten van Interswitch is ons telefoonverkeer in de avond, nacht en het weekend in goede handen.”
Annet van Oers, Teamleider Klantcontactcentrum WonenBreburg.