Passende oplossingen voor het uitbesteden van uw klantenservice

  • Het aannemen van meldingen en terugkoppeling per e-mail aan de desbetreffende medewerker of afdeling;
  • Klantvragen beantwoorden en voorzien van aanvullende informatie;
  • Bestellingen aannemen;
  • Storings- en alarmmeldingen doorzetten.

Onze call-Experts

Gecertificeerde call-experts handelen 24 uur per dag, zeven dagen per week uw inkomend telefoonverkeer af. Het merendeel van onze call- experts werkt al geruime tijd bij Interswitch en heeft hierdoor een goede band met onze cliënten opgebouwd.

Kenmerkend voor onze call-experts is dat zij representatief en service- gericht uw telefoonverkeer afhandelen. Bovendien spreken onze call- experts ABN, Engels en Duits.

Interswitch presenteert zich naar uw relaties op een klantvriendelijke en professionele wijze. Gedegen, efficiënt en integer. Precies zoals u mag verwachten van een gerenommeerde 24/7 bereikbaarheidsdienst.

Geld en tijd besparen door uit te besteden

Uw klantenservice uitbesteden bespaart u veel tijd en zorgen.

Het schaalvoordeel van Interswitch bespaart aantoonbaar kosten en borgt structureel uw telefonische bereikbaarheid.

Altijd telefonisch bereikbaar zijn?
Neem dan vrijblijvend contact op met één van onze adviseurs.

Nu tijdelijk geen opstartkosten en de 1e maand gratis!
Laat uw gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met u op. 

Vraag aan