Passende oplossingen voor het uitbesteden van uw klantenservice

  • Het aannemen van meldingen en terugkoppeling per e-mail aan de desbetreffende medewerker of afdeling;
  • Klantvragen beantwoorden en voorzien van aanvullende informatie;
  • Bestellingen aannemen;
  • Storings- en alarmmeldingen doorzetten.

Onze call-Experts

Gecertificeerde call-experts handelen 24 uur per dag, zeven dagen per week uw inkomend telefoonverkeer af. Het merendeel van onze call- experts werkt al geruime tijd bij Interswitch en heeft hierdoor een goede band met onze cliënten opgebouwd.

Kenmerkend voor onze call-experts is dat zij representatief en service- gericht uw telefoonverkeer afhandelen. Bovendien spreken onze call- experts ABN, Engels en Duits.

Interswitch presenteert zich naar uw relaties op een klantvriendelijke en professionele wijze. Gedegen, efficiënt en integer. Precies zoals u mag verwachten van een gerenommeerde 24/7 bereikbaarheidsdienst.

Geld en tijd besparen door uit te besteden

Uw klantenservice uitbesteden bespaart u veel tijd en zorgen.

Het schaalvoordeel van Interswitch bespaart aantoonbaar kosten en borgt structureel uw telefonische bereikbaarheid.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie?
Neem dan vrijblijvend contact op met één van onze adviseurs.

Neem vrijblijvend contact met ons op