Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar.
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker.
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is.
Bij Interswitch bepaalt u zelf wanneer u gebruik maakt van het uitbesteden van de klantenservice. Wilt u alleen overdag gebruik maken van onze diensten dan kunt u kiezen voor een dagservice. Het is daarnaast ook mogelijk om gebruik te maken van onze 24/7 opvang. Zo bent u ook bereikbaar in de avonden, weekenden en op feestdagen. U betaalt alleen per afgehandeld contact. Samen kijken we naar de oplossing die het beste bij u past.
Vanwege de technische mogelijkheden kunnen wij koppelen met uw CRM, ERP of agenda. Dat is natuurlijk wel zo makkelijk! Vraag naar de mogelijkheden.
Klantenservice is tegenwoordig veel meer dan alleen de telefoon aannemen. Er zijn ontzettend veel communicatiemiddelen en uw klanten verwachten dat zij u op al deze kanalen kunnen bereiken. Het liefst ook nog in de avonden en weekenden. Hier personeel voor aannemen is kostbaar en daarom is Interswitch hét verlengstuk van uw organisatie. Welke type klantenservice kunt u bij ons uitbesteden?
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar.
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker.
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is.
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen.
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Altijd bereikbaar via Email, Whatsapp, live chat en social media
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
In verband met het 40 jarig bestaan van Interswitch zullen we in 2021 geen opstartkosten rekenen! Vraag naar de voorwaarden bij onze adviseur.
De bezetting van de belvloer wordt door de planning gebaseerd op 80/30 dit betekent dat Interswitch 80% van de binnenkomende gesprekken binnen 30 procent wil opnemen.
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?