
Outbound vs. Inbound telefonie: Wat is het verschil?
Wat is het verschil tussen inbound en outbound telefonie? Lees hier wat het verschil is en welk van de twee voor uw organisatie relevant is.
Lees verder Misvattingen over (externe) telefonisten: Deze 5 zijn écht achterhaald
Denkt u dat een (externe) telefonist alleen telefoontjes doorschakelt of pas nodig is bij drukte? Wel nee! In deze blog ontkrachten we vijf misvattingen over ...
Lees verder De impact van een slechte storingsdienst voor woningcorporaties
Loopt uw storingsdienst steeds vaker vast? Lees in deze blog hoe u met uitbesteding de druk verlaagt, de service verbetert en huurders tevreden houdt.
Lees verder Herken de signalen: Is het tijd om uw klantenservice uit te besteden?
Wanneer is het tijd om uw klantenservice uit te besteden? In deze blog delen wij de 10 signalen die hierop wijzen.
Lees verder Klanttevredenheid meten: welke methodes en middelen zijn er?
Wilt u weten hoe u klanttevredenheid kunt meten? Lees hier de beste methoden voor waardevolle inzichten en verbeterde klantenservice.
Lees verder Onderzoek: Bereikbaarheid huisartsenposten
In dit onderzoek is de telefonische bereikbaarheid van alle Nederlandse huisartsenposten onderzocht en in kaart gebracht.
Lees verder Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.