
Wat gebeurt er ná het telefoongesprek? Het belang van een goede telefoonnotitie.
Een goede telefoonnotitie maakt het verschil tussen een gemiste kans...
Lees verder
Outbound vs. Inbound telefonie: Wat is het verschil?
Wat is het verschil tussen inbound en outbound telefonie? Lees...
Lees verder
Misvattingen over (externe) telefonisten: Deze 5 zijn écht achterhaald
Denkt u dat een (externe) telefonist alleen telefoontjes doorschakelt of...
Lees verder
De impact van een slechte storingsdienst voor woningcorporaties
Loopt uw storingsdienst steeds vaker vast? Lees in deze blog...
Lees verder
Herken de signalen: Is het tijd om uw klantenservice uit te besteden?
Wanneer is het tijd om uw klantenservice uit te besteden?...
Lees verder
Klanttevredenheid meten: welke methodes en middelen zijn er?
Wilt u weten hoe u klanttevredenheid kunt meten? Lees hier...
Lees verderLaatste artikelen
Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.





