Hoe gaat u om met ontevreden klanten?
Hoe maakt u van een ontevreden klant weer een tevreden klant? In deze blog leggen wij het u uit en vertellen we u hoe u ...
Lees verder AI chatbots: wat zijn de voor- en nadelen voor uw klantenservice?
AI chatbots worden steeds vaker ingezet in de klantenservice. Lees hier alle voor- en nadelen die hierbij komen kijken.
Lees verder Webcare uitgelegd: wat is een goede webcare en hoe pakt u dit aan?
Biedt uw bedrijf een klantenservice aan? Dan komt u vast de term “webcare” steeds vaker tegen. Maar wat houdt webcare eigenlijk in? En nog belangrijker, ...
Lees verder Onderzoek: Bereikbaarheid huisartsenposten
In dit onderzoek is de telefonische bereikbaarheid van alle Nederlandse huisartsenposten onderzocht en in kaart gebracht.
Lees verder Belang van goede webcare
Dat klantenservice niet meer hetzelfde is als 40 jaar geleden is een understatement. De afgelopen 40 jaar hebben wij onze dienstverlening enorm zien veranderen. Het ...
Lees verder Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.