Skip to content

Nieuws en artikelen

Hier blijft u op de hoogte van al het nieuws rondom Interswitch. Op de hoogte blijven? Volg ons op:

AI chatbots: wat zijn de voor- en nadelen voor uw klantenservice?

AI chatbots worden steeds vaker ingezet in de klantenservice. Lees hier alle voor- en nadelen die hierbij komen kijken.
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Webcare uitgelegd: wat is een goede webcare en hoe pakt u dit aan?

Biedt uw bedrijf een klantenservice aan? Dan komt u vast de term “webcare” steeds vaker tegen. Maar wat houdt webcare eigenlijk in? En nog belangrijker, ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Onderzoek: Bereikbaarheid huisartsenposten

In dit onderzoek is de telefonische bereikbaarheid van alle Nederlandse huisartsenposten onderzocht en in kaart gebracht. 
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Waarom werken bij Interswitch? Serife aan het woord – Call-Expert Interswitch.

Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Belang van goede webcare

Dat klantenservice niet meer hetzelfde is als 40 jaar geleden is een understatement. De afgelopen 40 jaar hebben wij onze dienstverlening enorm zien veranderen. Het ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Interswitch gaat samenwerking aan met Woonbron!   

Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen