Skip to content

Nieuws en artikelen

Hier blijft u op de hoogte van al het nieuws rondom Interswitch. Op de hoogte blijven? Volg ons op:

Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

De werving & selectie voor een telefoondienst: een speciale tak van sport

De telefonisten van onze telefoondienst noemen wij Call-Experts. Maar hoe komen wij aan geschikte collega’s? Een interview met twee toppers, belast met de werving en ...
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!

Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

5 belangrijke principes van gastvrijheid

‘Gulheid in het onthalen van gasten’. Zo omschrijft de Van Dale het woord ‘Gastvrijheid’. Ervoor zorgen dat een –potentiële- klant zich welkom voelt bij uw ...
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Outbound en inbound een wereld van verschil?

De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Het geheim van een goede dienstverlening

Een goede dienstverlening is één van de sleutels voor een succesvol bedrijf. Hoe zorgt u voor een optimale dienstverlening richting uw klanten? In dit artikel ...
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Telefonische bereikbaarheid en het MKB

Wat verwachten klanten van de telefonische bereikbaarheid anno 2016? Een onderzoek.
Read More →

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen