Skip to content

Nieuws en artikelen

Hier blijft u op de hoogte van al het nieuws rondom Interswitch. Op de hoogte blijven? Volg ons op:

Goede klantenservice en dienstverlening ook buiten kantooruren

Met de komst van social media en de 24/7 economie weten we vaak niet meer wat er allemaal over ons wordt geschreven of welke discussies ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Uitbesteden is een kwestie van vertrouwen

Elke organisatie heeft een eigen handelswijze, een eigen DNA. Bij uitbesteden van taken is het verstandig een partij te kiezen die bij uw organisatie past ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

De werving & selectie voor een telefoondienst: een speciale tak van sport

De telefonisten van onze telefoondienst noemen wij Call-Experts. Maar hoe komen wij aan geschikte collega’s? Een interview met twee toppers, belast met de werving en ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!

Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

5 belangrijke principes van gastvrijheid

‘Gulheid in het onthalen van gasten’. Zo omschrijft de Van Dale het woord ‘Gastvrijheid’. Ervoor zorgen dat een –potentiële- klant zich welkom voelt bij uw ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Outbound en inbound een wereld van verschil?

De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen