De werving & selectie voor een telefoondienst: een speciale tak van sport
6 May 2019 No Comments
De telefonisten van onze telefoondienst noemen wij Call-Experts. Maar hoe komen wij aan geschikte collega’s? Een interview met twee toppers, belast met de werving en ...
Read More → Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!
19 April 2019 No Comments
Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Read More → 5 belangrijke principes van gastvrijheid
1 November 2018 No Comments
‘Gulheid in het onthalen van gasten’. Zo omschrijft de Van Dale het woord ‘Gastvrijheid’. Ervoor zorgen dat een –potentiële- klant zich welkom voelt bij uw ...
Read More → Outbound en inbound een wereld van verschil?
19 October 2018 No Comments
De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Read More → Het geheim van een goede dienstverlening
26 July 2016 No Comments
Een goede dienstverlening is één van de sleutels voor een succesvol bedrijf. Hoe zorgt u voor een optimale dienstverlening richting uw klanten? In dit artikel ...
Read More → Telefonische bereikbaarheid en het MKB
5 July 2016 No Comments
Wat verwachten klanten van de telefonische bereikbaarheid anno 2016? Een onderzoek.
Read More → Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.