![](https://www.interswitch.nl/wp-content/uploads/2024/07/ai-chatbot-service-smart-digital-customer-serviceartificial-intelligence-service-automation-technology-conceptman-chatting-with-chatbot-via-application-with-speech-bubble-virtual-screen-500x500.webp)
Goede klantenservice en dienstverlening ook buiten kantooruren
Met de komst van social media en de 24/7 economie weten we vaak niet meer wat er allemaal over ons wordt geschreven of welke discussies ...
Lees verder Uitbesteden is een kwestie van vertrouwen
Elke organisatie heeft een eigen handelswijze, een eigen DNA. Bij uitbesteden van taken is het verstandig een partij te kiezen die bij uw organisatie past ...
Lees verder De werving & selectie voor een telefoondienst: een speciale tak van sport
De telefonisten van onze telefoondienst noemen wij Call-Experts. Maar hoe komen wij aan geschikte collega’s? Een interview met twee toppers, belast met de werving en ...
Lees verder Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!
Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Lees verder 5 belangrijke principes van gastvrijheid
‘Gulheid in het onthalen van gasten’. Zo omschrijft de Van Dale het woord ‘Gastvrijheid’. Ervoor zorgen dat een –potentiële- klant zich welkom voelt bij uw ...
Lees verder Outbound en inbound een wereld van verschil?
De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Lees verder Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.