
Outbound en inbound een wereld van verschil?
De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Lees verder Het geheim van een goede dienstverlening
Een goede dienstverlening is één van de sleutels voor een succesvol bedrijf. Hoe zorgt u voor een optimale dienstverlening richting uw klanten? In dit artikel ...
Lees verder Telefonische bereikbaarheid en het MKB
Wat verwachten klanten van de telefonische bereikbaarheid anno 2016? Een onderzoek.
Lees verder Waar op te letten bij het kiezen van een telefoonservice?
Er zijn veel aanbieders van telefoondiensten, met elk hun eigen werkwijze. Wat zijn belangrijke zaken om in de gaten te houden bij het vergelijken van ...
Lees verder 5 Redenen voor drukte in een inbound callcenter
Waarom is het de vrijdag na Hemelvaart druk in een inbound callcenter zoals Interswitch?
Lees verder Onze antwoordservice, meer dan alleen een telefoondienst
Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknopen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.
Lees verder Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.