Skip to content

Nieuws en artikelen

Al het laatste nieuws over Interswitch op één plek. Meer updates? Volg ons op:

Outbound en inbound een wereld van verschil?

De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Het geheim van een goede dienstverlening

Een goede dienstverlening is één van de sleutels voor een succesvol bedrijf. Hoe zorgt u voor een optimale dienstverlening richting uw klanten? In dit artikel ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Telefonische bereikbaarheid en het MKB

Wat verwachten klanten van de telefonische bereikbaarheid anno 2016? Een onderzoek.
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Waar op te letten bij het kiezen van een telefoonservice?

Er zijn veel aanbieders van telefoondiensten, met elk hun eigen werkwijze. Wat zijn belangrijke zaken om in de gaten te houden bij het vergelijken van ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

5 Redenen voor drukte in een inbound callcenter

Waarom is het de vrijdag na Hemelvaart druk in een inbound callcenter zoals Interswitch?
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Onze antwoordservice, meer dan alleen een telefoondienst

Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknopen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch