Neem contact met ons op
Interesse? | |
---|---|
U kunt ons 24/7 bereiken via |
|
Interswitch waarborgt sinds 1980 de telefonische bereikbaarheid voor tal van organisaties en instellingen. Wij zijn een van de eerste aanbieders van 24 uurs inbound callcenter diensten in Nederland.
Onze dienstverlening staat voor professionaliteit en continuïteit met het accent op 24-uur service. Onze medewerkers presenteren zich naar uw relaties op een klantvriendelijke en professionele wijze. Gedegen, efficiënt en integer.
De diensten die wij leveren kennen na al die jaren vele benamingen en verschijningsvormen; van antwoordservice, boodschappendienst, teleservice, telefoonservice, inbound callcenter, meldkamer tot helpdesk. Uiteindelijk draait het allemaal om de stem aan de telefoon. Person-to-person, de ultieme vorm van communicatie en interactie.
Wij willen een betrouwbare partner zijn voor uw bedrijf door u op professionele wijze te ondersteunen bij het waarborgen van uw bereikbaarheid. Kortom: door telefoonopvang op niveau.
Waar de traditionele telefoonservice ophoudt, gaat Interswitch een stap verder. Naast de telefoondiensten bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid van e-mailopvang, het monitoren van sms-berichten en het afhandelen van webchat.
>>Bekijk hier ons complete dienstenpakket<<
Onze kernwaarden:
Onze dienstverlening is volledig gebaseerd op de gedachte van onze klanten.
Advies op maat door meer dan 40 jaar ervaring.
Ononderbroken bedrijfsvoering en dienstverlening met optimale bereikbaarheid.
Onze medewerkers zijn professioneel en vriendelijk aan de telefoon; het verlengstuk van uw organisatie.
Wie kan dat beter bepalen dan onze opdrachtgevers? Veruit de hoogste
klantloyaliteit in de markt.
Een groot deel van onze klanten komen uit de branches: