Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:37 uur: ... seconden

Over ons

Wie of wat is Interswitch? 

Interswitch waarborgt sinds 1980 de telefonische bereikbaarheid voor tal van organisaties en instellingen. Wij zijn een van de eerste aanbieders van 24 uurs inbound callcenter diensten in Nederland.

Onze Dienstverlening

Onze dienstverlening, staat voor professionaliteit en continuïteit met het accent op 24-uur service. Onze medewerkers presenteren zich naar uw relaties op een klantvriendelijke en professionele wijze. Gedegen, efficiënt en integer.

De diensten die wij leveren kennen na al die jaren vele benamingen en verschijningsvormen; van antwoordservice, boodschappendienst, teleservice, telefoonservice, inbound callcenter, meldkamer tot helpdesk. Uiteindelijk draait het allemaal om de stem aan de telefoon. Person-to-person, de ultieme vorm van communicatie en interactie.

Waar staan wij voor?

Interswitch staat voor

    • continuïteit
    • kwaliteit
    • moderne technologie
    • professioneel contact

Wij willen een betrouwbare partner zijn voor uw bedrijf door u op professionele wijze te ondersteunen bij het waarborgen van uw bereikbaarheid. Kortom: door telefoonopvang op niveau.

Telefoonservice plus

Waar de traditionele telefoonservice ophoudt, gaat Interswitch een stap verder. Naast de telefoondiensten bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid van e-mailopvang, het monitoren van sms-berichten en het afhandelen van webchat.
>>Bekijk hier ons complete dienstenpakket<<

De kernwaarden van Interswitch

Onze kernwaarden:

  • Deskundigheid

    Onze deskundigheid zit opgesloten in onze hechte team Call-Experts. Wij kennen nauwelijks verloop.

  • Continuïteit

    Onze vaak duurzame relaties klantrelaties en lage medewerkersverloop spreekt voor zich. Het waarborgen van de continuïteit voor onze klanten is al meer dan 35 jaar onze core business.

  • Kwaliteit

    Kwaliteit is voor ons iets vanzelfsprekends, deze waarborgen we door duidelijke servicelevels vast te leggen. Afspraak is voor ons echt afspraak.

  • Technologie

    Technologie is voor ons van groot belang om onze service te waarborgen. Daarom werken we met de modernste apparatuur en gebruiken we geavanceerde technieken om gegevens van klanten te registreren.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Voor wie zijn we er?

Een groot deel van onze klanten komen uit de branches:


ICT en Webhosting


Installatietechniek


Woningcorporatie

Opgericht in 1980
70 medewerkers
Net Promoter Score +30
Expert Installatiebranche

webchat