Servicedesk uitbesteden

Optimale bereikbaarheid.

Interswitch kan uw organisatie helpen door de telefoonopvang en e-mailafhandeling van uw 24/7 servicedesk voor haar rekening te nemen.

Uw servicedesk uitbesteden is een kwestie van vertrouwen

Met meer dan 35 jaar ervaring in de markt begrijpen wij dit als geen ander. Wij hebben inmiddels al veel servicedesks opgezet voor uiteenlopende klanten. Zowel binnen als buiten kantoortijden. Ook weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.

Voordelen van uw servicedesk uitbesteden aan Interswitch:

Altijd bereikbaar

U bent optimaal bereikbaar bij (spoed)meldingen. Niet alleen via telefoon, ook via andere klantcontactkanalen.

Capaciteit

Altijd beschikking over voldoende capaciteit voor uw servicedesk. U profiteert van schaalvoordelen bij bijvoorbeeld seizoensinvloeden.

Naadloos verlengstuk van uw organisatie

Door onze belscripts en trainingen sluit onze dienstverlening naadloos aan op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten behulpzaam en effectief te woord.

Kwaliteitshuis

Wij streven naar een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Dit wordt weerspiegeld in een hoge klantloyaliteit.

Kostenbesparing

Uitbesteden werkt kostenbesparend:

  • Geen servicedeskmedewerkers op de loonlijst;
  • Bespaar op onregelmatigheidstoeslagen (ORT)
  • Geen verzuimkosten;
  • Geen investeringen in fysieke werkplekken;
  • Bespaar op stroom- en stookkosten.

Bedrijfsimago

Uw bedrijfsimago heeft niet te lijden onder een slechte telefonische bereikbaarheid. Uw klanten krijgen altijd persoonlijk contact en worden professioneel en vriendelijk te woord gestaan.

kim
BA-28-Interswitch-Gallery_5

Meer informatie

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw servicedesk?

Neem direct contact met ons op. Wij geven u graag advies. Ook kunnen wij u meer informatie geven over de kosten van uw servicedesk uitbesteden.

Waarom uw telefoondienst uitbesteden?​

Altijd bereikbaar

24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.

Kostenbesparing

Kostenbesparing

Kostenefficiënter dan een fulltime receptionist(e) of servicemedewerker.

Flexibel

Flexibel

Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer u de service nodig heeft.

Planning

Planning

Geen zorgen over ziekteverzuim of vakantiedagen.

Persoonlijke

Persoonlijke afhandeling

Uw klanten krijgen altijd een medewerker aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.

Professioneel

Professioneel

Onze experts zijn ervaren in uw branche en getraind voor uw specifieke situatie.

Gratis advies op maat?

Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

edley_tanoh

Edley Tanoh

Sales adviseur
Interswitch

    Waarom Interswitch? 

    premium

    Kwaliteitsgarantie

    Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.

    24-hours

    Expert in 24/7 klantcontact

    Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.

    Multi-channel partner

    Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.

    website

    Meertalig

    Zoals Engels en Duits.

    Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

    logo-woonpunt

    Woonpunt

    Afgenomen dienst: 24/7 service

    “Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.

    Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”

    Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt

    Deze merken gingen u voor

    Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.

    Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.

    Gratis whitepaper

    In 4 stappen uw klantenservice opzetten

    • Alle zaken waar u rekening mee moet houden

    • Scope leren bepalen; wat doet u wel en niet 

    • Welke systemen u nodig heeft 

    • Hoe stelt u een begroting op

    Veelgestelde vragen

    Onder antwoordservice verstaan wij het aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies calls naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie.

    Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door u aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen.

    Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches, waaronder bijvoorbeeld ook zorg. Na een korte (door de klant aangeleverde) triage helpen wij de patiënt naar uw wens verder.

    Ook is het mogelijk om te werken met een combinatie van de services. Overdag kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van de telefoondienst, en buiten kantoortijd van storingsdienst.

    Afhankelijk van de systemen die hiermee gemoeid zijn, zijn hier mogelijkheden voor. Neem contact op met onze adviseur om uw wensen door te spreken en dit te laten toetsen.

    Zonder extern Systeem binnen een week en met een extern systeem na minimaal 2 weken.

    Wij werken met een vast en gevarieerd team van enthousiaste Call-Experts voor al onze klanten. Wij streven er naar om al onze Call-Experts op te leiden om alle calls te kunnen beantwoorden. Hierdoor werken wij met een groot team van getrainde collega’s, die alle calls op professionele wijze kunnen afhandelen.

    Interswitch garandeert 24/7 service in het Nederlands, Engels en Duits

    De opzegtermijn betreft twee maanden, per eind van de huidige kalendermaand.

    De opstartkosten bestaan uit: Eenmalige aansluitkosten, scriptbouw (eerste 15 of 30 minuten inbegrepen afhankelijk van contract), trainingskosten (optioneel), en promotioneel geen kosten in 2021. Vraag naar de voorwaarden.

    De bezetting van de belvloer wordt gebaseerd op 80/30: 80% van de binnenkomende gesprekken binnen 30 seconden opnemen.

    Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.

    Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.

    Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.

    U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.

    Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.

    E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.

    Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.

    Bij Interswitch werken wij niet met jaarcontracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.

    Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?

    Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

    Ik heb een vraag aan Interswitch