Voordelen van uw servicedesk uitbesteden aan Interswitch:
-
- Altijd bereikbaar
U bent optimaal bereikbaar bij (spoed)meldingen.
Niet alleen via telefoon, ook via andere klantcontactkanalen.
- Altijd bereikbaar
-
- Capaciteit
Altijd beschikking over voldoende capaciteit voor uw servicedesk.
U profiteert van schaalvoordelen bij bijvoorbeeld seizoensinvloeden.
- Capaciteit
-
- Naadloos verlengstuk van uw organisatie
Door onze belscripts en trainingen sluit onze dienstverlening naadloos aan
op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten behulpzaam
en effectief te woord.
- Naadloos verlengstuk van uw organisatie
-
- Kwaliteitshuis
Wij streven naar een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.
Dit wordt weerspiegeld in een hoge klantloyaliteit.
- Kwaliteitshuis
-
- Kostenbesparing
Uitbesteden werkt kostenbesparend:
-Geen servicedeskmedewerkers op de loonlijst;
-Bespaar op onregelmatigheidstoeslagen (ORT)
-Geen verzuimkosten;
-Geen investeringen in fysieke werkplekken;
-Bespaar op stroom- en stookkosten.
- Kostenbesparing
-
- Bedrijfsimago
Uw bedrijfsimago heeft niet te lijden onder een slechte telefonische bereikbaarheid.
Uw klanten krijgen altijd persoonlijk contact en worden professioneel
en vriendelijk te woord gestaan.
- Bedrijfsimago
Advies en kosten
Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw servicedesk?
Neem direct contact met ons op. Wij geven u graag advies. Ook kunnen wij u meer informatie geven over de kosten van uw servicedesk uitbesteden.
Neem vrijblijvend contact met ons op