Voordelen van uw servicedesk uitbesteden aan Interswitch:

    • Altijd bereikbaar
      U bent optimaal bereikbaar bij (spoed)meldingen.
      Niet alleen via telefoon, ook via andere klantcontactkanalen.
    • Capaciteit
      Altijd beschikking over voldoende capaciteit voor uw servicedesk.
      U profiteert van schaalvoordelen bij bijvoorbeeld seizoensinvloeden.
    • Naadloos verlengstuk van uw organisatie
      Door onze belscripts en trainingen sluit onze dienstverlening naadloos aan
      op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten behulpzaam
      en effectief te woord.
    • Kwaliteitshuis
      Wij streven naar een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.
      Dit wordt weerspiegeld in een hoge klantloyaliteit.
    • Kostenbesparing
      Uitbesteden werkt kostenbesparend:
      -Geen servicedeskmedewerkers op de loonlijst;
      -Bespaar op onregelmatigheidstoeslagen (ORT)
      -Geen verzuimkosten;
      -Geen investeringen in fysieke werkplekken;
      -Bespaar op stroom- en stookkosten.
    • Bedrijfsimago
      Uw bedrijfsimago heeft niet te lijden onder een slechte telefonische bereikbaarheid.
      Uw klanten krijgen altijd persoonlijk contact en worden professioneel
      en vriendelijk te woord gestaan.

Advies en kosten

Wilt u meer informatie over het uitbesteden van uw servicedesk?
Neem direct contact met ons op. Wij geven u graag advies. Ook kunnen wij u meer informatie geven over de kosten van uw servicedesk uitbesteden.