Abonnement Telefoondienst

Interswitch biedt verschillende abonnementen. Zo kunt u kiezen uit een Antwoordservice of een 24-Uur service. Verder bieden wij nog aanvullende diensten. U kunt uw dienstenpakket modulair opbouwen. Een van de sterke punten van Interswitch is het in de gaten houden van technische ontwikkelingen. Indien mogelijk en gewenst wordt de dienstverlening hierop aangepast. Steeds meer meldingen komen via overige wegen op ons callcenter binnen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

Interswitch logoOp maat gemaakte service

Elk bedrijf is anders en dat weten wij als geen ander. Dit betekent dat wij voor elke klant maatwerk leveren:

1. De telefoon wordt beantwoord uit uw (bedrijfs)naam;
2. Daarna handelt de telefonist, Call-Expert genaamd, het gesprek af op basis van een op maat gemaakt belscript;
3. Van elk gesprek wordt een notitie gemaakt en dit wordt per e-mail verstuurd;
4. Er kan direct in uw systeem gewerkt worden;
5. Indien dit nodig is, onderneemt de Call-Expert direct actie.

Meer informatie of advies

Als u meer informatie wilt over onze telefoondienst, neem dan contact op met een van onze adviseurs.
Zij kunnen u ook adviseren over de mogelijkheden die onze telefoondienst u kan bieden.