U bent 24/7 bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week.
U bent flexibel
Schaal op en af wanneer nodig.
Uw klantenservice is professioneel
Onze Call-Experts onderscheiden zich door hun passie en expertise.
Webcare is een breed begrip, maar richt zich voornamelijk op klantenservice via online kanalen. Bij Interswitch kunt u uw webcare uitbesteden en zorgen dat uw klanten ook online service kunnen verwachten. Wij gaan verder dan alleen social media. Zo verzorgen wij ook bereikbaarheidsdiensten voor e-mail, online chats en WhatsApp. Op deze manier bent u 24 uur per dag bereikbaar. Interesse? Binnen 3 minuten weet u waar u aan toe bent.
24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.
24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.
24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.
24 uur per dag, 7 dagen per week.
Schaal op en af wanneer nodig.
Onze Call-Experts onderscheiden zich door hun passie en expertise.
Ondersteuning in Nederlands, Engels en Duits.
Geen extra kantoorruimte meer nodig.
Bereikbaar tussen 07:00 en 20:00 uur of 24/7. Uw openingstijden kunt u met onze hulp flink verruimen.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
24 uur, 7 dagen per week volledig op maat.
24/7 adequaat afhandelen van meldingen, reparatieverzoeken en calamiteiten.
Persoonlijke telefoonbeant woording op elk moment van de dag.
Altijd bereikbaar via e-mail, WhatsApp, live chat en social media.
Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Sales adviseur
Interswitch
Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.
Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.
Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.
Zoals Engels en Duits.
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.
Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.