Skip to content

Webcare uitbesteden

Webcare is een breed begrip, maar richt zich voornamelijk op klantenservice via online kanalen. Bij Interswitch kunt u uw webcare uitbesteden en zorgen dat uw klanten ook online service kunnen verwachten. Wij gaan verder dan alleen social media. Zo verzorgen wij ook bereikbaarheidsdiensten voor e-mail, online chats en WhatsApp. Op deze manier bent u 24 uur per dag bereikbaar. Interesse? Binnen 3 minuten weet u waar u aan toe bent.

E-mailopvang

24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.

Social media management

24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.

SMS Opvang

24 uur, 7 dagen per week
volledig op maat. Met de
telefoondienst van Interswitch bent u verzekerd van optimale service.

Waar kunt u op rekenen?

U bent 24/7 bereikbaar

24 uur per dag, 7 dagen per week.

U bent flexibel

Schaal op en af wanneer nodig.

Uw klantenservice is professioneel

Onze Call-Experts onderscheiden zich door hun passie en expertise.

Meertalige ondersteuning mogelijk

Ondersteuning in Nederlands, Engels en Duits.

Geen opleidings-en trainingskosten

Geen extra kantoorruimte meer nodig.

Geen wervingskosten

Bereikbaar tussen 07:00 en 20:00 uur of 24/7. Uw openingstijden kunt u met onze hulp flink verruimen.

Waar kunt u op rekenen?

24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar

Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker

Schaalbaar,  u betaalt alleen wanneer het nodig is

Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen

Persoonlijke afhandeling

Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie

Ontdek onze diensten

Gratis advies op maat?

Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Waarom Interswitch?

Kwaliteitsgarantie

Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.

Expert in 24/7 klantcontact

Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.

Multi-channel partner

Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.

Meertalig

Zoals Engels en Duits.

Een stevig fundament voor een langdurige samenwerking

Woonpunt

Afgenomen dienst: 24/7 service

“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.

Interswitch is voor ons: een  no-nonsense organisatie,  kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”

Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt

Deze merken gingen u voor

Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.

Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.

Deze merken gingen u voor

Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.

Gratis whitepaper
In 4 stappen uw klantenservice opzetten

Veelgestelde vragen

Onder antwoordservice verstaan wij het aannemen en doorzetten van boodschappen. Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies calls naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie. Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door u aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen. Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches, waaronder bijvoorbeeld ook zorg. Na een korte (door de klant aangeleverde) triage helpen wij de patiënt naar uw wens verder. Ook is het mogelijk om te werken met een combinatie van de services. Overdag kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van de telefoondienst, en buiten kantoortijd van storingsdienst.
Afhankelijk van de systemen die hiermee gemoeid zijn, zijn hier mogelijkheden voor. Neem contact op met onze adviseur om uw wensen door te spreken en dit te laten toetsen.
Zonder extern Systeem binnen een week en met een extern systeem na minimaal 2 weken.
Wij werken met een vast en gevarieerd team van enthousiaste Call-Experts voor al onze klanten. Wij streven er naar om al onze Call-Experts op te leiden om alle calls te kunnen beantwoorden. Hierdoor werken wij met een groot team van getrainde collega’s, die alle calls op professionele wijze kunnen afhandelen.
Interswitch garandeert 24/7 service in het Nederlands, Engels en Duits
De opzegtermijn betreft twee maanden, per eind van de huidige kalendermaand.

De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)

Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.

Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.

Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.

U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.

Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.

E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.

Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.

Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.

Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Uw whitepaper komt er zo aan

Waar kunnen we het whitepaper naartoe sturen?