Skip to content

Werken bij Interswitch

Interswitch: jouw nieuwe werkgever?

Interswitch is sinds 1980 expert in 24-uurs bereikbaarheidsdiensten. Als betrouwbare partner ondersteunen wij organisaties bij het 24/7 waarborgen van hun (telefonische) bereikbaarheid en het realiseren van excellente kwaliteit en klantbeleving. Om dit te bereiken werken wij volgens de kernwaarden: Kwaliteit, Klantgericht, Deskundig, Continuïteit en Professioneel.

Om onze dienstverlening op hoog niveau te kunnen verrichten is ons team gedreven. Ook hebben wij een zeer divers team van ruim 60 collega’s waarbinnen een dynamische en informele sfeer heerst.

Interswitch is gevestigd in een modern kantoorpand op een steenworp afstand van de ring A10. Wij zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer en bieden de gelegenheid fietsen te stallen op eigen terrein.

Onze service scoort een 9,2

Onze laatste vacatures

Waarom werken bij Interswitch

Leuke collega’s

Binnen Interswitch kom je veel verschillende nationaliteiten en leeftijden tegen van een afstudeerder tot een collega die maar niet met pensioen wil gaan. Diversiteit, kleurrijk team, multicultureel.

Geen dag hetzelfde

Bij Interswitch heb je te maken met verschillende opdrachtgevers die jouw hulp nodig hebben. Van advocatenkantoor tot woningbouwvereniging waarbij je je moet verplaatsen in de rol van de opdrachtgever. Dat maak het werk leuk en uitdagend.

Passie voor de klant

Bij Interswitch werk je omdat je graag met mensen in contact staat. Door de jaren heen leer je de opdrachtgevers en jouw collega’s dan ook steeds beter kennen en ontstaat er een band. Jouw glimlach moet voelbaar/ aanstekelijk zijn.

Ontwikkelen

Je kunt goed doorgroeien in je functie. Coaching, training, opleiding.

Meer weten? Bekijk onze video's

Veelgestelde vragen

Binnen onze organisatie zien wij graag dat iedereen doorgroeit naar een Allround Call-Expert. Dit houdt in dat je voor al onze diensten de telefoon kan aannemen. Voordat je zover bent zal je vanaf de allereerste dag trainingen & coaching ontvangen. Zo begin je je eerste week met een training om vervolgens zelfstandig een paar klanten van Interswitch kunt bedienen, dit noemen wij de Ded-lite functie. Na ongeveer 3 maanden ben je zo getraind en ervaren dat je kan doorstromen naar de functie junior CE. Dit houdt in dat je meer klanten onder je hoede krijgt. Na ongeveer een half jaar zal je doorgegroeid zijn naar de functie medior om vervolgens met een jaar klaar te zijn voor de functie allround of zelf allround+.
Natuurlijk volgen wij de richtlijnen van het RIVM op. Zo werken wij zoveel mogelijk thuis en houden wij in de planning rekening met het aantal mensen die wij op dit moment maximaal op kantoor kunnen ontvangen. Hierbij wordt rekening gehouden met o.a. de 1,5 meter afstand en natuurlijk de andere maatregelen. Na elke persconferentie komt er een team samen (via zoom) om de nieuwe ontwikkelingen te bespreken en spreken we af hoe we deze kunnen toepassen binnen onze organisatie. Dit wordt uiteraard gedeeld met onze medewerkers, zodat iedereen op de hoogte is en dezelfde informatie heeft.
Bij Interswitch zijn ruim 60 medewerkers werkzaam.
Binnen onze organisatie vinden wij het belangrijk dat we genoeg leuke uitjes organiseren. Zo hebben wij vorig jaar tijdens ons 40 jarig jubileum een online event georganiseerd waarbij we dit jubileum samen hebben gevierd. Daarnaast hebben we diverse zoom borrels, zoom lunches en zoom bingoavonden georganiseerd. Maar zodra we weer mogen zullen we weer een event organiseren waarbij we elkaar weer in het echt kunnen zien.
Wij zijn altijd op zoek naar gedreven medewerkers. Dus staat er geen vacature online maar heb je wel interesse, dan ben je van harte welkom om je open sollicitatie naar ons te sturen.
Wij hebben een zeer divers team met verschillende culturele achtergronden van student tot 65+

Vacature KCC:

  • Sollicitatie
  • Screening 
  • Enthousiast inplannen telefonische intake
  • n.a.v. telefonische intake positief uitnodigen sollicitatiegesprek, taalassessment en case maken onderdeel uit van het gesprek.
  • N.a.v. sollicitatiegesprek hoor je of je mag starten ja of nee.

Vacature IT coördinator:

  • Sollicitatie
  • Screening
  • Enthousiast inplannen telefonische intake
  • n.a.v. telefonische intake positief uitnodigen 1e sollicitatiegesprek
  • n.a.v. 1e gesprek positief uitnodigen 2e gesprek met assessment. Vooraf het gesprek dien je een assessment te maken. Het assessment wordt verdeeld in 2 onderdelen: de capaciteiten- en persoonlijkheidstest en een technische test.
  • N.a.v. het assessment en het sollicitatiegesprek hoor je of je mag starten ja of nee.
  • Toevoeging nog referentiecheck en kennismaking met het team

 

Vanaf dag 1 zit je al in trainingen en zal je coaching ontvangen. Indien een andere training gewenst is voor jouw doorgroei, dan kan je in overleg met je teamleider een opleiding volgen.
De verloningsperiode van Interswitch loopt van de 16e van de maand tot en met de 15e van de maand. De salarisbetaling vindt maandelijks plaats op de 27e van iedere maand. Indien de 27e in een weekend/feestdag valt vindt de betaling de werkdag daarvoor plaats vrijdag ervoor plaats.

Heeft u een vraag?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag over een dienst