Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Kostenbesparing
Kostenefficiënter dan een fulltime receptionist(e) of servicemedewerker.
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer u de service nodig heeft.
Huurders nemen buiten kantoortijden regelmatig contact op om storingen en spoedreparaties te melden. In sommige gevallen kan dit wachten, maar soms is directe actie vereist. Onze Call-Experts staan uw huurders 24 uur per dag, 7 dagen per week te woord. ““`
Als verhuurder is het belangrijk dat huurders u altijd kunnen bereiken. Vooral bij spoedeisende reparatieverzoeken of dringende meldingen is 24/7-opvang cruciaal. Onze Call-Experts handelen volledig volgens uw instructies, werkwijze en bedrijfsidentiteit. Hierdoor hoeft u geen kostbaar personeel in te zetten en hebben uw huurders altijd persoonlijk contact.
Wanneer wij samenwerken met woningcorporaties, bieden wij u de volgende zekerheden:
Huurders hoeven geen ingesproken berichten achter te laten en worden direct geholpen.
Bijvoorbeeld bij piekenmomenten.
Niet alleen overdag, maar ook buiten kantoortijden en op feestdagen.
Wij zien direct wie de onderhoudspartijen zijn voor het betreffende adres. Daarnaast de mogelijkheid van aanmaken en invoeren van opdrachtbonnen.
Bijvoorbeeld via uw website of WhatsApp.
Een belscript volledig conform de richtlijnen van uw corporatie.
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Kostenefficiënter dan een fulltime receptionist(e) of servicemedewerker.
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer u de service nodig heeft.
Geen zorgen over ziekteverzuim of vakantiedagen.
Uw klanten krijgen altijd een medewerker aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.
Onze experts zijn ervaren in uw branche en getraind voor uw specifieke situatie.
7 dagen per week en 24 uur per dag.
Schaal op en af wanneer het nodig is
Onze Call-Experts onderscheiden zich door passie en expertise
Nederlands, Engels en Duits
Geen extra kantoorruimte meer nodig
Bereikbaar tussen 7.00 uur en 20.00 uur of 24/7, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen.
24 uur per dag, 7 dagen per week volledig op maat.
24/7 adequaat afhandelen van meldingen, reparatieverzoeken en calamiteiten.
Persoonlijke telefoonbeantwoording op elk moment van de dag.
Altijd bereikbaar via e-mail, WhatsApp, live chat en social media.
Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Sales adviseur
Interswitch
Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.
Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.
Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.
Zoals Engels en Duits.
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.
Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.