Meer dan telefoonopvang

In de loop der jaren heeft onze dienstverlening zich ontwikkeld. Hierdoor beperken onze bereikbaarheidsdiensten zich niet enkel tot telefoonopvang. Wij kunnen ook uw bereikbaarheid borgen voor uw e-mail en SMS verkeer. Lees meer over de mogelijkheden van ons Callcenter Plus.

Urgentiebepaling

Wij stellen onze belscripts op in samenwerking met de klant. In deze scripts kunnen alle zaken worden opgenomen die van belang zijn voor een vlekkeloze dienstverlening.  Elke melding wordt gefilterd op basis van urgentie. Vervolgens worden de urgente meldingen professioneel, en conform de wensen van de klant, doorgezet naar dienstdoende medewerkers of externe partijen. Meldingen die kunnen wachten tot de volgende werkdag kunnen naar wens enkel per e-mail of SMS teruggekoppeld worden. Zo bent u er altijd zeker van dat uw dienstdoende medewerkers niet onnodig van het bed worden gelicht.

24 uur meldkamer van Interswitch altijd bereikbaar - hulp voor organisaties
Is het uitbesteden van uw 24 uur meldkamer wellicht interessant voor u? Neem contact op met een van onze adviseurs.