Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Tijdens kantooruren

Wilt u voornamelijk tijdens kantooruren beter bereikbaar zijn? Dan is onze Antwoordservice de juiste optie voor u. Onze Call-Experts fungeren hierbij als uw front-office en verbinden uw klanten indien gewenst direct door. Zo is uw telefonische bereikbaarheid tijdens kantooruren 100% gewaarborgd. Wij kunnen voor u:

  • Informatie verstrekken;
  • Terugbelafspraken inplannen;
  • Uw digitale agenda bijhouden;
  • Direct doorverbinden met de gewenste medewerker of afdeling.

24 uur per dag

Wilt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, telefonisch bereikbaar zijn
voor storingsmeldingen of reparatieverzoeken? Kies dan voor onze 24 uur Telefoonservice.

Uw telefonische bereikbaarheid verbeteren via Interswitch

Interswitch heeft al sinds 1980 ervaring met het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid
van grote en kleine bedrijven en organisaties.

Wij streven naar een flexibele samenwerking en willen
u helpen op de manier zoals u dat wenst.

Onze adviseurs vertellen u graag hoe wij helpen uw telefonische bereikbaarheid te verbeteren.