Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:38 uur: ... seconden

Installatietechniek

Bereikbaarheid is onderdeel van kwaliteit

Een installatiebedrijf is 24 uur per dag bezig met het leveren van de hoogste kwaliteit.
Een goede bereikbaarheid is belangrijk en onderdeel van het totale “kwaliteits-pakket”.

Klanten uit de installatietechniek

Veel bedrijven uit verschillende segmenten van de installatiebranche hebben in de loop der jaren de weg naar Interswitch gevonden. Zij variëren in grootte van eenmanszaken en middelgrote ondernemingen, tot grote landelijke installateurs. Onder de klanten van Interswitch bevinden zich bijvoorbeeld installateurs van:

  • Liftinstallaties
  • Klimaatinstallaties
  • E-installaties
  • W-installaties
  • CV-installaties
  • Toegangstechniek
  • Brandmeldcentrales
  • Industriële installaties

Wij mogen ons met recht “Expert in de installatiebranche” noemen.

Uitdaging voor de installatietechniek

Alleen overdag bereikbaar zijn voor bijvoorbeeld offerteaanvragen en storingsmeldingen is niet genoeg. Ook buiten kantoortijden dient de Servicedesk of afdeling Service en Onderhoud bereikbaar te zijn voor meldingen.

Een goede service is onderdeel van de kwaliteit die u als bedrijf 24/7 biedt. Dit brengt uitdagingen met zich mee:

  • Storingen en calamiteiten moeten 24/7 efficiënt afgehandeld worden
  • Niet alles is spoed. Maar spoed moet adequaat afgehandeld worden.
  • Extra inzet bij opvang van (seizoens)pieken

Bereikbaarheid: uitbesteden of zelf doen?

U heeft zelf de expertise in huis om storingsmeldingen correct af te handelen.
Kan een externe partij als verlengstuk van uw organisatie opereren?
Hoe wordt de door u beoogde kwaliteit gewaarborgd?

Expert in de installatiebranche

Al sinds 1980 helpen wij bedrijven in de installatiebranche bij het verbeteren en waarborgen van de bereikbaarheid. De mogelijkheden die wij installatiebedrijven bieden:

  • Gewaarborgde bereikbaarheid

    Overdag maar ook buiten kantoortijden en op feestdagen. Wij kunnen fungeren als een ondersteuning van uw eigen
    servicedesk

  • Speciaal getraind team

    Onze Call-Experts hebben vakspecifieke kennis en ervaring.

  • Urgentiebepaling

    Een filter tussen de beller en uw dienstdoende monteur of achterwacht.

  • Werken op uw systeem

    Direct inzicht in onderhoudscontracten en aanmaken van werkbonnen.

  • Opvang van automatische meldingen

    Bijvoorbeeld van gebouwbeheersystemen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

Ben de Haan Manager Service Bercomex

Wij doen aan preventief onderhoud, maar bieden ook 24/7 storingsdiensten. Hier helpt Interswitch ons bij. De telefonisten van Interswitch voeren meldingen direct in ons ERP- systeem in. Vervolgens plannen zij meteen een afspraak met een dienstdoende monteur via ons planningsysteem.

Ben de Haan - Manager Service - Bercomex

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Meer referenties en cases

webchat