Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 06:46 uur: ... seconden

Zorgsector

De zorgsector is een branche waarin men te maken heeft met ontwikkelingen in regelgeving, krimpende budgetten, veranderende verwachtingen van cliënten en tekorten in mankracht.

Maar het is vooral een branche waarin men mét mensen werkt, vóór mensen.

Telefoondienst voor de zorgsector

De zorg is één van de branches waar wij ons in gespecialiseerd hebben. U kunt benodigde bereikbaarheid inhuren, bijvoorbeeld op tijdstippen waarop eigen personeel minder rendabel is. Zoals de avond, nacht en het weekend.

Type zorginstellingen voor wie de diensten van Interswitch al jaren een ondersteuning zijn:
-GGZ instellingen
-Tandartspraktijken
-Ziekenhuizen
-Fysiotherapeuten
-Verpleeghuizen
-Privéklinieken
-Thuiszorgorganisaties

Onze Call-Experts zijn uw handen en oren aan de telefoon. Hierdoor heeft u zelf meer handen aan het bed. Zo kunt u in alle rust uw cliënten van de benodigde zorg voorzien: uw core business.

Bereikbaarheid van de zorg

Elke zorginstelling en zorgverlener kent momenten waarop een extra paar handen gewenst is. In dit geval niet een extra paar handen aan het bed, maar aan de telefoon. De dienstverlening naar cliënten toe moet zo optimaal geregeld worden. Het kostenplaatje is belangrijk, net zoals de persoonlijke benadering.

Uitdagingen voor u als zorgorganisatie:

  • Hoe garanderen wij de hele dag bereikbaarheid?
    Bijvoorbeeld bij pijnklachten en spoedvragen in de avond.
  • Hoe voorkomen wij dat cliënten een bandje moeten inspreken? 24/7 persoonlijk contact voor bellers. Een luisterend oor bij een spoedgeval.
  • Hoe zorgen wij voor een buffer tussen beller en dienstdoende arts, WAN hoofd, verpleegkundige?
    Het filteren van meldingen is belangrijk. Spoedgevallen moeten adequaat opgepakt worden.

Voldoen aan de behoefte van uw cliëntenbestand

Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker. Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij.

Door het uitbesteden van de telefoonopvang bespaart u tijd en geld. Tegelijkertijd waarborgt u de bereikbaarheid, met behoud van kwaliteit.

Professionele opvang met een persoonlijk gezicht

Een externe telefoondienst helpt bij het waarborgen van de bereikbaarheid. Bellers krijgen altijd persoonlijk contact. De zekerheden die wij bieden:

  • Meldkamer voor spoedgevallen en calamiteiten

    24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen.

  • Receptioniste op afstand

    Bellers doorverbinden, registreren van ziekmeldingen, terugbelnotities maken.

  • Gerichte aandacht

    Onze Call-Experts zijn speciaal getraind. Zij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord.

  • Kostenbesparing

    U bent flexibel en bespaart op -vaste- personeelskosten. U betaalt alleen als er een gesprek afgehandeld wordt.

  • Extra hulp op drukke momenten

    Ondersteuning bij onderbezetting en piekmomenten.

  • Agendaplanning

    Afspraken maken, inzien of wijzigen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Noordam en de Vries_ logo referentie Interswitch Antwoordservice

Bij Noordam & De Vries hechten wij aan een persoonlijke aanpak. Daarom gebruiken wij dus geen voicemail, maar schakelen we ons telefoonverkeer door naar Interswitch.

Menno van der Velde - Eigenaar - Noordam en de Vries

Logo_WonenBreburg-Interswitch klantvermelding

Voor ons als corporatie draait het om betaalbaarheid, excellente dienstverlening en tevreden klanten. We zijn dus bereikbaar op alle momenten van de dag. Online en telefonisch. In Interswitch hebben wij voor de telefoonaanname buiten kantoortijden een partner gevonden die hier precies bij aansluit.

Annet van Oers - Teamleider Klantcontactcentrum - WonenBreburg

Basta en Kat logo voor vermelding site Interswitch call-experts

Vriendelijk, zeer behulpzaam en flexibel. Net in het te woord staan van klanten. Echt top!!!

- - Basta en Kat

Meer referenties en cases

webchat