Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 04:56 uur: ... seconden

Zorgsector

Persoonlijk contact en snel schakelen is belangrijk voor patiënten met een spoedgeval in de Zorgsector. Dagelijks werken wij voor verschillende instellingen in deze sector. Elk gesprek wordt gefilterd op de gewenste criteria alvorens de melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende.

Telefoondienst voor de zorgsector

24-Uurs bereikbaarheid is een uitdaging in de zorgsector, waar op onverwachte momenten gebeld kan worden voor een medisch (spoed)geval. Door onze jarenlange ervaring in de zorgsector, zijn wij gespecialiseerd geraakt op verschillende vlakken.

Type zorginstellingen voor wie de diensten van Interswitch al jaren een ondersteuning zijn:

  • GGZ-instellingen
  • Tandartspraktijken
  • Ziekenhuizen
  • Fysiotherapeuten
  • Verpleeghuizen
  • Privéklinieken
  • Thuiszorgorganisaties

Onze Call-Experts zijn uw handen en oren aan de telefoon. Hierdoor heeft u zelf meer handen aan het bed. Zo kunt u in alle rust uw cliënten van de benodigde zorg voorzien: uw core business.

Bereikbaarheid van de zorg

Elke zorginstelling en zorgverlener kent momenten waarop een extra paar handen gewenst is. In dit geval niet een extra paar handen aan het bed, maar aan de telefoon. De dienstverlening naar cliënten toe moet zo optimaal geregeld worden. Het kostenplaatje is belangrijk, net zoals de persoonlijke benadering.

Uitdagingen voor u als zorgorganisatie:

  • Hoe garanderen wij de hele dag bereikbaarheid?
    Bijvoorbeeld bij pijnklachten en spoedvragen in de avond.
  • Hoe voorkomen wij dat cliënten een bandje moeten inspreken? 24/7 persoonlijk contact voor bellers. Een luisterend oor bij een spoedgeval.
  • Hoe zorgen wij voor een buffer tussen beller en dienstdoende arts, WAN hoofd, verpleegkundige?
  • Het filteren van meldingen is belangrijk. Spoedgevallen moeten adequaat opgepakt worden.

Voldoen aan de behoefte van uw cliëntenbestand

Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker. Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij.

Door het uitbesteden van de telefoonopvang bespaart u tijd en geld. Tegelijkertijd waarborgt u de bereikbaarheid, met behoud van kwaliteit.

Professionele opvang met een persoonlijk gezicht

Een externe telefoondienst helpt bij het waarborgen van de bereikbaarheid. Bellers krijgen altijd persoonlijk contact. De zekerheden die wij bieden:

  • Meldkamer voor spoedgevallen en calamiteiten

    24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen.

  • Receptioniste op afstand

    Bellers doorverbinden, registreren van ziekmeldingen, terugbelnotities maken.

  • Gerichte aandacht

    Onze Call-Experts zijn speciaal getraind. Zij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord.

  • Kostenbesparing

    U bent flexibel en bespaart op -vaste- personeelskosten. U betaalt alleen als er een gesprek afgehandeld wordt.

  • Extra hulp op drukke momenten

    Ondersteuning bij onderbezetting en piekmomenten.

  • Agendaplanning

    Afspraken maken, inzien of wijzigen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo exterion media ivm klantcase Interswitch Amsterdam

Alle meldingen worden via een centraal telefoonnummer door Interswitch verwerkt en Interswitch zorgt er vervolgens voor dat de juiste partijen worden ingelicht om de schade zo spoedig mogelijk te herstellen. Dit doet Interswitch naar onze volle tevredenheid.

- Projectmanager - Exterion Media

logo orange motors 24 uur telefoonservice Interswitch referentie

Wij maken in principe nu alleen in de avond, nacht en het weekend gebruik van de telefoondiensten. Zo zijn wij altijd bereikbaar voor onze klanten voor bijvoorbeeld vragen en bij pechgevallen. De dienstverlening bevalt ons prima!

- - Orange Motors

Interswitch is al jaren een trouwe en fijne partner. Buiten kantoortijden verwijst Interswitch middels een belscript onze klanten door naar een van onze standby medewerkers. Daarnaast controleert Interswitch ook berichten uit onze monitoring systemen.

Jan-Willem Haveman - Coördinator Servicedesk - Macaw

logo-landal greenparks referentie ondersteuning Interswitch bereikbaarheid

De professionaliteit maar vooral ook de aandacht voor de details zijn enorm gewaarborgd.

Dick Jansen - General manager - Landal Greenparks

Meer referenties en cases