Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 06:34 uur: ... seconden

Zorgsector

De zorgsector is een branche waarin men te maken heeft met ontwikkelingen in regelgeving, krimpende budgetten, veranderende verwachtingen van cliënten en tekorten in menskracht.

Maar het is vooral een branche waarin men mét mensen werkt, vóór mensen.

Telefoondiensten voor de zorgsector

De zorg is één van de branches waar wij ons in gespecialiseerd hebben. U kunt benodigde bereikbaarheid inhuren. Bijvoorbeeld op tijdstippen waarop eigen personeel minder rendabel is. Zoals de avond, nacht en het weekend.

Type zorginstellingen voor wie de diensten van Interswitch al jaren een ondersteuning zijn:
-GGZ instellingen
-Tandartspraktijken
-Ziekenhuizen
-Fysiotherapeuten
-Verpleeghuizen
-Privéklinieken
-Thuiszorgorganisaties

Onze Call-Experts zijn uw handen en oren aan de telefoon. U heeft zelf meer handen aan het bed.
Zo kunt u in alle rust uw cliënten van de benodigde zorg voorzien: uw corebusiness.

Bereikbaarheid van de zorg

Elke zorginstelling en zorgverlener kent momenten waarop een extra paar handen gewenst is. In dit geval niet een extra paar handen aan het bed, maar aan de telefoon. De dienstverlening naar cliënten toe moet zo optimaal geregeld worden. Het kostenplaatje is belangrijk, net zoals de persoonlijke benadering.

Uitdagingen voor u als zorgorganisatie:

  • Hoe garanderen wij de hele dag bereikbaarheid?
    Bijvoorbeeld bij pijnklachten en spoedvragen in de avond.
  • Hoe voorkomen wij dat clienten een bandje moeten inspreken?
    24/7 persoonlijk contact voor bellers. Een luisterend oor bij een spoedgeval.
  • Hoe zorgen wij voor een buffer tussen beller en dienstdoende arts, WAN hoofd, verpleegkundige?
    Het filteren van meldingen is belangrijk. Spoedgevallen moeten adequaat opgepakt worden.

Voldoen aan de behoefte van uw cliëntenbestand

Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker.
Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij.

Door het uitbesteden van de telefoonopvang bespaart u geld en tijd. Tegelijkertijd waarborgt u de bereikbaarheid. Met behoud van kwaliteit.

Professionele opvang met een persoonlijk gezicht

Een externe telefoondienst helpt bij het waarborgen van de bereikbaarheid. Bellers krijgen altijd persoonlijk contact. De zekerheden die wij bieden:

  • Meldkamer voor spoedgevallen en calamiteiten

    24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen.

  • Receptioniste op afstand

    Bellers doorverbinden, registreren ziekmeldingen, terugbelnotities maken.

  • Gerichte aandacht

    Onze Call-Experts zijn speciaal getraind. Zij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord.

  • Kostenbesparing

    U bent flexibel en bespaart op -vaste- personeelskosten. U betaalt alleen als er een gesprek afgehandeld wordt.

  • Extra hulp op drukke momenten

    Ondersteuning bij onderbezetting en pieken.

  • Agendaplanning

    Afspraken maken, inzien of wijzigen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo oogziekenhuis Zonnestraal voor vermelding op website Interswitch

“Wij bieden patiënten de mogelijkheid om 24 uur per dag te bellen, bijvoorbeeld voor medische spoedgevallen. Interswitch helpt ons hierbij en staat buiten kantooruren onze patiënten professioneel te woord.”

Vera Klepper - Marketing & Communicatie - Oogziekenhuis Zonnestraal

logo orange motors 24 uur telefoonservice Interswitch referentie

Wij maken in principe nu alleen in de avond, nacht en het weekend gebruik van de telefoondiensten. Zo zijn wij altijd bereikbaar voor onze klanten voor bijvoorbeeld vragen en bij pechgevallen. De dienstverlening bevalt ons prima!

- - Orange Motors

Logo Vegro voor klantvermelding Interswitch

Wij bieden een gratis klantenservice, 7 dagen per week en 24 uur per dag willen wij bereikbaar zijn voor onze klant. Binnen Vegro geldt inmiddels al meer dan 30 jaar het credo: Zieke mensen kunnen niet wachten. Interswitch helpt ons daarbij en de dienstverlening past perfect bij Vegro, ze zijn vriendelijk, geduldig en hebben een hoge service standaard.

René Kamerbeek - Algemeen Directeur - Vegro

Interswitch is al jaren een trouwe en fijne partner. Buiten kantoortijden verwijst Interswitch middels een belscript onze klanten door naar een van onze standby medewerkers. Daarnaast controleert Interswitch ook berichten uit onze monitoring systemen.

Jan-Willem Haveman - Coördinator Servicedesk - Macaw

Meer referenties en cases

webchat