Neem contact met ons op
Interesse? | |
---|---|
U kunt ons 24/7 bereiken via |
|
Persoonlijk contact en snel schakelen is belangrijk voor patiënten met een spoedgeval in de Zorgsector. Dagelijks werken wij voor verschillende instellingen in deze sector. Elk gesprek wordt gefilterd op de gewenste criteria alvorens de melding wordt doorgezet naar de juiste dienstdoende.
24-Uurs bereikbaarheid is een uitdaging in de zorgsector, waar op onverwachte momenten gebeld kan worden voor een medisch (spoed)geval. Door onze jarenlange ervaring in de zorgsector, zijn wij gespecialiseerd geraakt op verschillende vlakken.
Type zorginstellingen voor wie de diensten van Interswitch al jaren een ondersteuning zijn:
Onze Call-Experts zijn uw handen en oren aan de telefoon. Hierdoor heeft u zelf meer handen aan het bed. Zo kunt u in alle rust uw cliënten van de benodigde zorg voorzien: uw core business.
Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Elke zorginstelling en zorgverlener kent momenten waarop een extra paar handen gewenst is. In dit geval niet een extra paar handen aan het bed, maar aan de telefoon. De dienstverlening naar cliënten toe moet zo optimaal geregeld worden. Het kostenplaatje is belangrijk, net zoals de persoonlijke benadering.
Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker. Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij.
Door het uitbesteden van de telefoonopvang bespaart u tijd en geld. Tegelijkertijd waarborgt u de bereikbaarheid, met behoud van kwaliteit.
Een externe telefoondienst helpt bij het waarborgen van de bereikbaarheid. Bellers krijgen altijd persoonlijk contact. De zekerheden die wij bieden:
24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen.
Bellers doorverbinden, registreren van ziekmeldingen, terugbelnotities maken.
Onze Call-Experts zijn speciaal getraind. Zij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord.
U bent flexibel en bespaart op -vaste- personeelskosten. U betaalt alleen als er een gesprek afgehandeld wordt.
Ondersteuning bij onderbezetting en piekmomenten.
Afspraken maken, inzien of wijzigen.