Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 08:46 uur: ... seconden

Zorgsector

De zorgsector is een branche waarin men te maken heeft met ontwikkelingen in regelgeving, krimpende budgetten, veranderende verwachtingen van cliënten en tekorten in mankracht.

Maar het is vooral een branche waarin men mét mensen werkt, vóór mensen.

Telefoondienst voor de zorgsector

De zorg is één van de branches waar wij ons in gespecialiseerd hebben. U kunt benodigde bereikbaarheid inhuren, bijvoorbeeld op tijdstippen waarop eigen personeel minder rendabel is. Zoals de avond, nacht en het weekend.

Type zorginstellingen voor wie de diensten van Interswitch al jaren een ondersteuning zijn:
-GGZ instellingen
-Tandartspraktijken
-Ziekenhuizen
-Fysiotherapeuten
-Verpleeghuizen
-Privéklinieken
-Thuiszorgorganisaties

Onze Call-Experts zijn uw handen en oren aan de telefoon. Hierdoor heeft u zelf meer handen aan het bed. Zo kunt u in alle rust uw cliënten van de benodigde zorg voorzien: uw core business.

Bereikbaarheid van de zorg

Elke zorginstelling en zorgverlener kent momenten waarop een extra paar handen gewenst is. In dit geval niet een extra paar handen aan het bed, maar aan de telefoon. De dienstverlening naar cliënten toe moet zo optimaal geregeld worden. Het kostenplaatje is belangrijk, net zoals de persoonlijke benadering.

Uitdagingen voor u als zorgorganisatie:

  • Hoe garanderen wij de hele dag bereikbaarheid?
    Bijvoorbeeld bij pijnklachten en spoedvragen in de avond.
  • Hoe voorkomen wij dat cliënten een bandje moeten inspreken? 24/7 persoonlijk contact voor bellers. Een luisterend oor bij een spoedgeval.
  • Hoe zorgen wij voor een buffer tussen beller en dienstdoende arts, WAN hoofd, verpleegkundige?
    Het filteren van meldingen is belangrijk. Spoedgevallen moeten adequaat opgepakt worden.

Voldoen aan de behoefte van uw cliëntenbestand

Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker. Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij.

Door het uitbesteden van de telefoonopvang bespaart u tijd en geld. Tegelijkertijd waarborgt u de bereikbaarheid, met behoud van kwaliteit.

Professionele opvang met een persoonlijk gezicht

Een externe telefoondienst helpt bij het waarborgen van de bereikbaarheid. Bellers krijgen altijd persoonlijk contact. De zekerheden die wij bieden:

  • Meldkamer voor spoedgevallen en calamiteiten

    24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen.

  • Receptioniste op afstand

    Bellers doorverbinden, registreren van ziekmeldingen, terugbelnotities maken.

  • Gerichte aandacht

    Onze Call-Experts zijn speciaal getraind. Zij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord.

  • Kostenbesparing

    U bent flexibel en bespaart op -vaste- personeelskosten. U betaalt alleen als er een gesprek afgehandeld wordt.

  • Extra hulp op drukke momenten

    Ondersteuning bij onderbezetting en piekmomenten.

  • Agendaplanning

    Afspraken maken, inzien of wijzigen.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo exterion media ivm klantcase Interswitch Amsterdam

Alle meldingen worden via een centraal telefoonnummer door Interswitch verwerkt en Interswitch zorgt er vervolgens voor dat de juiste partijen worden ingelicht om de schade zo spoedig mogelijk te herstellen. Dit doet Interswitch naar onze volle tevredenheid.

- Projectmanager - Exterion Media

logo Eigen Haard referentie 24 uurs telefoondienst Interswitch

De rapportages zijn geweldig. Zo kunnen wij gemakkelijk controleren wie er heeft gebeld, waarom en welke actie er al ondernomen is en wat er eventueel nog moet gebeuren. Zo hebben wij goed inzicht in de dienstverlening van Interswitch.

Mevrouw de Bruijn - Supervisor Klant Contact - Eigen Haard

logo Teurlings

Voor ons kantoor is het belangrijk om ook telefonisch goed bereikbaar
te zijn. Omdat wij zelf niet altijd de telefoon kunnen beantwoorden en wij niet willen dat bellers een antwoordapparaat krijgen, maken wij al 16 jaar gebruik van Interswitch.

Mr. M.C.J. Teurlings - - Teurlings & Ellens advocaten

logo villa fattoria

Het is heel belangrijk dat mensen snel en adequaat geholpen kunnen worden en dat zij iemand kunnen spreken. Wij zijn niet altijd van 7.00 tot 22.00 uur aanwezig en wij willen wel hebben dat de mensen worden geholpen.

de heer Clement van Dijk - Eigenaar - Villa Fattoria

Meer referenties en cases

webchat