Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:35 uur: ... seconden

Callcenter Plus

Vanuit ons moderne callcenter bieden wij u 24/7 bereikbaarheid via verschillende kanalen.

Multichannel inbound callcenter

Wij bestaan sinds 1980 en zijn meegegroeid met de technische ontwikkelingen.
Tegenwoordig bieden wij meer dan alleen telefoonopvang. Ook opvang van andere klantcontactkanalen behoort tot de mogelijkheden. Bijvoorbeeld e-mail en webchat kunt u 24 uur per dag uitbesteden.

Kortom, wij zijn niet zomaar een inbound callcenter, wij zijn een “Callcenter Plus”.

Uw uitdaging m.b.t. bereikbaarheid

Alleen de telefoonopvang goed regelen is niet meer genoeg. Ook de borging van andere kanalen is belangrijk. Dit stelt uw organisatie voor uitdagingen:

  • Hoe vangen wij storingsmeldingen via e-mail goed op?
    Via een webformulier of app kunnen deze 24 uur per dag binnenkomen.
  • Hoe zorgen wij voor een optimaal bereikbare klantenservice?
    Via alle kanalen altijd klaarstaan voor klanten.
  • Wordt onze webchat wel altijd beantwoord?
    Uw website is 24 uur per dag geopend.
  • Hoe voorkomen we dat meldingen gemist worden?
  • Wie bewaakt het (IT) systeem als het kantoor gesloten is?

Ons Callcenter: telefoonopvang en méér

Vanuit onze moderne callcenter helpen wij uw organisatie bij het klantcontact. Wij bieden u de mogelijkheid 24/7 bereikbaar te zijn via verschillende kanalen:

  • E-mailopvang

    Indien nodig kan er direct actie ondernomen worden. Ongeacht het tijdstip.

  • Opvang sms-berichten

    Geen gemiste berichten.
    Escalatie van spoedeisende meldingen.

  • Afhandeling webchat

    Websitebezoekers krijgen altijd live contact.

  • IT Bewaking

    Monitoren van -kritische- meldingen.
    Eventueel nabellen van openstaande opdrachten.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

logo macaw-referentie diensten Interswitch Telefoonservice

Interswitch is al jaren een trouwe en fijne partner. Buiten kantoortijden verwijst Interswitch middels een belscript onze klanten door naar een van onze standby medewerkers. Daarnaast controleert Interswitch ook berichten uit onze monitoring systemen.

Jan-Willem Haveman - Coördinator Servicedesk - Macaw

Meer referenties en cases

webchat