Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 06:01 uur: ... seconden

Callcenter Plus

Vanuit ons moderne callcenter bieden wij u 24/7 bereikbaarheid via verschillende kanalen.

Inbound Callcenter

Binnen ons inbound callcenter vangen wij via meerdere kanalen het klantcontact voor onze klanten op. Sinds 1980 zijn wij meegegroeid met de technische ontwikkelingen in de markt. Naast telefoonopvang kunt u bijvoorbeeld ook uw e-mail en SMS-verkeer bij ons onderbrengen.

Kortom, wij zijn niet zomaar een inbound callcenter, wij zijn een “Callcenter Plus”. Benieuwd naar onze callcenter tarieven? Neem dan contact op met een van onze Adviseurs.

Optimaal bereikbaar zijn

Alleen via telefoon goed bereikbaar zijn is niet meer genoeg. Ook de borging van andere kanalen is belangrijk. Dit stelt uw organisatie voor uitdagingen, zoals:

  • Het 24/7 opvangen van storingsmeldingen via e-mail of webformulier;
  • Optimale bereikbaarheid van uw klantenservice;
  • Het 24/7 opvangen van geautomatiseerde SMS berichten;
  • Uw IT-bewaking inregelen, zonder tussenkomst van dure stand-by diensten.

Callcenter oplossingen

Vanuit ons moderne callcenter helpen wij uw organisatie bij het klantcontact. Wij bieden u de mogelijkheid 24/7 bereikbaar te zijn via verschillende kanalen:

  • E-mailopvang

    Door middel van onze e-mailopvang kan er 24/7 actie ondernomen worden.

  • Opvang sms-berichten

    Met onze SMS opvang kunnen wij (geautomatiseerde) meldingen direct escaleren.

  • IT Bewaking

    Uw IT-bewaking professioneel ingeregeld, waarbij wij elke melding kunnen filteren op de gewenste criteria.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Privacy en Cookieverklaring van Interswitcht Amsterdam

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo elinex power solutions

“Bij onze merkonafhankelijke service hoort een goede 24/7 storingsdienst. Interswitch ondersteunt ons hierin bij de opvang van storingsmeldingen via telefoon en/of sms. Zij filteren de meldingen en nemen contact op met de beschikbare Elinex Service Engineer.”

- - Elinex Power Solutions

Interswitch is al jaren een trouwe en fijne partner. Buiten kantoortijden verwijst Interswitch middels een belscript onze klanten door naar een van onze standby medewerkers. Daarnaast controleert Interswitch ook berichten uit onze monitoring systemen.

Jan-Willem Haveman - Coördinator Servicedesk - Macaw

Meer referenties en cases