Neem contact met ons op
Interesse? | |
---|---|
U kunt ons 24/7 bereiken via |
|
Vanuit ons moderne callcenter bieden wij u 24/7 bereikbaarheid via verschillende kanalen.
Binnen ons inbound callcenter vangen wij via meerdere kanalen het klantcontact voor onze klanten op. Sinds 1980 zijn wij meegegroeid met de technische ontwikkelingen in de markt. Naast telefoonopvang kunt u bijvoorbeeld ook uw e-mail en SMS-verkeer bij ons onderbrengen.
Kortom, wij zijn niet zomaar een inbound callcenter, wij zijn een “Callcenter Plus”. Benieuwd naar onze callcenter tarieven? Neem dan contact op met een van onze Adviseur voor advies op maat. Wij kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Nu tijdelijk geen opstartkosten en de 1e maand gratis! Laat uw gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.
Vraag aan
Alleen via telefoon goed bereikbaar zijn is niet meer genoeg. Ook de borging van andere kanalen is belangrijk. Dit stelt uw organisatie voor uitdagingen, zoals:
Vanuit ons moderne callcenter helpen wij uw organisatie bij het klantcontact. Wij bieden u de mogelijkheid 24/7 bereikbaar te zijn via verschillende kanalen:
Door middel van onze e-mailopvang kan er 24/7 actie ondernomen worden.
Met onze SMS opvang kunnen wij (geautomatiseerde) meldingen direct escaleren.
Uw IT-bewaking professioneel ingeregeld, waarbij wij elke melding kunnen filteren op de gewenste criteria.