Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 16:32 uur: ... seconden

Onze werkwijze

Maatwerk waarborgt dienstverlening

Elke organisatie is uniek. Met al onze ervaring weten wij dit als geen ander. Daarom is elk belscript bij ons maatwerk. Door deze werkwijze is het mogelijk om onze hoogwaardige dienstverlening voor elke klant afzonderlijk goed uit te voeren.

Uitbesteden klantcontact is een kwestie van vertrouwen

Uw klanten en relaties verdienen het om professioneel en adequaat te woord gestaan te worden.
U zoekt…

  • een betrouwbare partner die de continuïteit van uw organisatie helpt te waarborgen.
    Op een kwalitatief hoogwaardige manier.
  • een partner die als verlengstuk van uw organisatie werkt.
    Of zelfs onderdeel van uw organisatie uitmaakt.

Interswitch biedt de stabiele service én hoogwaardige dienstverlening waar u naar op zoek bent.

Wij hebben na 35 jaar de benodigde ervaring en kennis in huis. Ons softwaresysteem biedt de mogelijkheid om voor elke klant een apart belscript te bouwen dat precies aansluit op wensen en werkwijze. Onze speciaal getraind team heeft zo tijdens elk gesprek, op elk tijdstip beschikking over de juiste informatie om uw relaties op de juiste wijze te woord te staan en te helpen.

Intake

In samenwerking met onze adviseur wordt het DNA van uw organisatie besproken. Wat is uw werkwijze, wat is de bedrijfscultuur?

Bouwen Belscript

Afdeling Customer Care bouwt in samenwerking met u en de adviseur een voor uw organisatie op maat gemaakt belscript.

Telefoon doorschakelen

U schakelt de telefoon door naar een uniek nummer waardoor bellers binnenkomen op uw klantcode.

Beantwoording uit uw naam

Onze telefonisten opereren als verlengstuk van uw organisatie. Dit begint al bij de opnamezin: er wordt uit naam van uw organisatie opgenomen

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Over ons

Interswitch waarborgt sinds 1980 de telefonische bereikbaarheid voor tal van organisaties en instellingen. Wij zijn een van de eerste aanbieders van inbound callcenter diensten in Nederland.

Waar wij voor staan

Interswitch staat voor

    • continuïteit
    • kwaliteit
    • moderne technologie
    • professioneel contact

Wij willen een betrouwbare partner zijn voor uw bedrijf door u op professionele wijze te ondersteunen bij het waarborgen van uw bereikbaarheid. Kortom: door telefoonopvang op niveau.

Klantcases

Logo_WonenBreburg-Interswitch klantvermelding

Voor ons als corporatie draait het om betaalbaarheid, excellente dienstverlening en tevreden klanten. We zijn dus bereikbaar op alle momenten van de dag. Online en telefonisch. In Interswitch hebben wij voor de telefoonaanname buiten kantoortijden een partner gevonden die hier precies bij aansluit.

Annet van Oers - Teamleider Klantcontactcentrum - WonenBreburg

Meer referenties en cases

webchat