Skip to content

Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknopen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.

telefoniste in callcenter Interswitch PoeldijkstraatInterswitch biedt al meer dan 40 jaar een 24/7 telefoondienst aan.
In al die jaren hebben we vele ontwikkelingen meegemaakt. We hebben techniek zien komen en gaan.

Denk bijvoorbeeld aan de opkomst van de mobiele telefoon en het uit gebruik raken van de buzzer. Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknoppen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.

semafoon opvang storingsdienst Interswitch
Herinnert u zich deze nog? De semafoon.

Vroeger moesten we voor veel storingsbedrijven de dienstdoende “piepen”

via de semafoon, tegenwoordig komt dit toch meestal neer op mobiel bellen.

In het verleden kwamen klanten hun berichten nog wel eens fysiek persoonlijk ophalen op kantoor. In de berichtencarrousel werden de briefjes met daarop de berichten per klant bewaard.

Berichten werden later per klantcode ingevoerd in de computer en op een gegeven moment werd het grootste gedeelte van de berichten automatisch gefaxt naar de klanten.
De volgende stap in deze evolutie volgde bij de introductie van de e-mail. Momenteel wordt het merendeel van de berichten per e-mail verstuurd naar onze klanten. Maar berichten worden tegenwoordig ook per sms verstuurd. Of opdrachtbonnen voor storingen worden direct ingevoerd in het systeem van de klant waarbij de dienstdoende monteur een melding krijgt op bijvoorbeeld de PDA, iPad of smartphone. Ook worden bestellingen door ons direct in het systeem van de klant ingevoerd.

Interswitch probeert altijd up to date te zijn:
Het in de gaten houden van en meegaan met ontwikkelingen.

In de laatste jaren was een evolutie zichtbaar in de kanalen van binnenkomende meldingen.
De meeste meldingen komen nog steeds via de telefoon binnen, maar meer en meer komen meldingen via overige wegen op ons callcenter binnen. Denk hierbij aan e-mail, sms en chat.

Meldingen van klanten en huurders en automatisch aangemaakte meldingen van gebouwbeheersystemen komen bijvoorbeeld via e-mail binnen en worden door het team afgehandeld. Ook is de opvang van sms-verkeer mogelijk. Hierbij valt te denken aan geautomatiseerde storingsmeldingen van installaties en systemen.

Tegenwoordig is het ook mogelijk om de webchat voor klanten af te laten handelen door de Call-Experts van Interswitch, een kanaal waarvan het gebruik in de toekomst nog wel eens zou kunnen groeien.

Dit alles doen wij, zoals we dat al jaren doen, 24 uur per dag.

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen