Onze gemiddelde beantwoordingstijd om 06:31 uur: ... seconden

Aanvullende diensten

Wij bieden onze klanten op maat gemaakte dienstverlening. Wij begrijpen dat geen organisatie hetzelfde is.
Naast de zogenaamde “standaarddiensten” zoals onze antwoordservice en 24/7 telefoonservice heeft u als klant van Interswitch ook beschikking over onze aanvullende diensten.

De toegevoegde waarde van onze aanvullende diensten

Het uitbesteden van klantcontact is een kwestie van vertrouwen.
De medewerkers van een telefoonservice moeten als een verlengstuk van uw organisatie opereren.
Zo kunnen zij uw klanten en relaties van een professionele service voorzien.  Met onze aanvullende diensten zorgen wij ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op úw werkwijze.

 

Belangrijk voor u

Voor het uitbesteden van bijvoorbeeld uw klantenservice of servicedesk zoekt u een partner die niet in standaardoplossingen denkt en waar u geen nummer bent.

Inzicht in de dienstverlening is cruciaal:

U wilt de kwaliteit kunnen controleren en inzicht hebben in aantallen.

• Hoeveel gesprekken worden er afgehandeld?

• Hoelang duren gesprekken?

Persoonlijk klantcontact

Het is belangrijk dat het klantcontact adequaat en efficiënt wordt afgehandeld, zonder dat de persoonlijke noot verloren gaat.

De aanvullende diensten die Interswitch biedt

Onderstaande aanvullende diensten zijn optioneel en modulair op te bouwen.

  • Importtool

    Online zelf 24 uur per dag de informatie in uw belscript beheren.

  • Werken op uw systeem

    Ons team kan direct op uw eigen systeem werken om zaken op te zoeken of in te voeren.

  • Trainingen

    Specifieke training op uw werkwijze. Optimalisatie van de dienstverlening.

Neem contact met ons op

Interesse?

U kunt ons 24/7 bereiken via
020 - 5 160 160

Stel uw vraag online

Stel vrijblijvend een vraag aan één van onze adviseurs

Kennissessie over de toekomst van klantcont

Onze adviseurs staan voor u klaar

020-5 160 160

Stel een vraag

Klantcases

logo Eigen Haard referentie 24 uurs telefoondienst Interswitch

De rapportages zijn geweldig. Zo kunnen wij gemakkelijk controleren wie er heeft gebeld, waarom en welke actie er al ondernomen is en wat er eventueel nog moet gebeuren. Zo hebben wij goed inzicht in de dienstverlening van Interswitch.

Mevrouw de Bruijn - Supervisor Klant Contact - Eigen Haard

Ben de Haan Manager Service Bercomex

Wij doen aan preventief onderhoud, maar bieden ook 24/7 storingsdiensten. Hier helpt Interswitch ons bij. De telefonisten van Interswitch voeren meldingen direct in ons ERP- systeem in. Vervolgens plannen zij meteen een afspraak met een dienstdoende monteur via ons planningsysteem.

Ben de Haan - Manager Service - Bercomex

logo Glasgarage voor referentie Interswitch

GlasGarage staat voor betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening en is 24/7 bereikbaar. Bij de keuze voor een partner om de telefoonopvang in tijden van overflow en buiten kantoortijden op te vangen, sloot Interswitch perfect aan.

- - GlasGarage

Meer referenties en cases

webchat