Neem contact met ons op
Interesse? | |
---|---|
U kunt ons 24/7 bereiken via |
|
Wij bieden onze klanten op maat gemaakte dienstverlening, want niet één organisatie is immers hetzelfde. Naast onze basisdiensten als de Antwoordservice en 24/7 Telefoonservice heeft u als klant van Interswitch ook beschikking over onze aanvullende diensten.
Het uitbesteden van klantcontact is een kwestie van vertrouwen. Onze Call-Experts dienen als een verlengstuk van uw organisatie. Zo kunnen zij uw klanten en relaties van een professionele service voorzien. Onze aanvullende diensten maken het mogelijk om onze service naadloos aan te laten sluiten op úw werkwijze.
Voor het uitbesteden van bijvoorbeeld uw klantenservice of servicedesk zoekt u een partner die niet in standaardoplossingen denkt en waar u geen nummer bent.
U wilt de kwaliteit kunnen controleren en inzicht hebben in aantallen.
• Hoeveel gesprekken worden er afgehandeld?
• Hoelang duren gesprekken?
Het is belangrijk dat het klantcontact adequaat en efficiënt wordt afgehandeld, zonder dat de persoonlijke noot verloren gaat.
Onderstaande aanvullende diensten zijn optioneel en modulair op te bouwen.
Online zelf 24 uur per dag de informatie in uw belscript beheren.
Ons team kan direct op uw eigen systeem werken om zaken op te zoeken of in te voeren.
Specifieke training op uw werkwijze. Optimalisatie van de dienstverlening.