Onze bereikbaarheidsdiensten: een aantal voorbeelden

Storingsdienst

Ons  24 uurs storingsteam is deskundig en ervaren. Het opvangen en escaleren van storingsmeldingen is onze core business. Voor tal van gerenommeerde installatiebedrijven, woningcorporaties en vastgoedpartijen  handelen onze call-experts tienduizenden storingsmeldingen per maand af. Vaak in lengte van jaren naar volle tevredenheid van onze opdrachtgevers.

Lees hier meer over onze storingsdienst.

Calamiteiten en spoedgevallen 

Vooral buiten de reguliere kantoortijden filteren wij feilloos conform uw instructies wat spoedeisend en wat kan wachten tot de volgende werkdag.  Uitsluitend spoedeisende zaken escaleren lijkt eenvoudig, maar de praktijk is vaak weerbarstig. Het komt aan op een eenduidig en volledig belscript en op ervaren, betrokken en deskundige medewerkers. Feit dat wij langdurige partnerships hebben, en voortdurend aangaan, met veel gemeenten en bedrijven, zegt genoeg.

Lees hier meer over onze 24/7 Telefoonservice.

Klantenservice/helpdesk

Interswitch is er trots op dat we voor een groeiend aantal organisaties de servicedesk invulling geven. In het ene geval 24/7, in het andere geval buiten de openingstijden van het interne klantcontactcentrum. Onze call-experts werken desgewenst direct op de applicatie van de opdrachtgever. Ook voor deze dienst geldt: referenties verstrekken wij u graag!

Lees hier meer over het uitbesteden van uw klantenservice.

Wilt u meer informatie over onze werkwijze?
Maak dan via deze link gemakkelijk een belafspraak met een van onze adviseurs.