De toekomst van menselijk contact in Customer Service
19 November 2015 No Comments
Verdwijnt het persoonlijk contact door de opkomst van technologie?
Read More → Tip voor webshop: investeer in klantcontact
19 November 2015 No Comments
Klantcontact kost geld, maar slecht klantcontact kost nog méér.
Read More → 4 Redenen waarom het uitbesteden van uw callcenter goedkoper is
18 November 2015 No Comments
Vier redenen voor het uitbesteden van uw inbound callcenter
Read More → Het nieuwe werken: Is mijn bedrijf telefonisch bereikbaar?
16 November 2015 No Comments
Hoe kun je ervoor zorgen dat klanten qua bereikbaarheid niet merken dat collega’s thuiswerken? “Aan de technische mogelijkheden kan het niet liggen, die zijn er ...
Read More → 4 Redenen: overdag doorschakelen naar een externe telefoondienst
16 November 2015 No Comments
Heeft u hier -als ondernemer- al eens bij stilgestaan? Vier redenen om overdag door te schakelen naar een externe telefoondienst:
Read More → Slechte telefonische bereikbaarheid kost handenvol geld
16 November 2015 No Comments
Weet u hoeveel omzet u misloopt omdat uw telefonische bereikbaarheid niet goed geregeld is? Waar liggen voor u de gemiste kansen?
Read More → Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.