
5 Redenen voor drukte in een inbound callcenter
Waarom is het de vrijdag na Hemelvaart druk in een inbound callcenter zoals Interswitch?
Lees verder Onze antwoordservice, meer dan alleen een telefoondienst
Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknopen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.
Lees verder Een receptionist is geen telefonist
In veel organisaties is de receptionist(e) ook telefonist(e). Dit is geen ideale situatie.
Lees verder Onderschat hem niet: uw stem
De klank van uw stem brengt associaties met zich mee, wees hier alert op.
Lees verder De telefonist onderschat, vier vooroordelen ontkracht
Het beroep van telefonist(e) wordt vaak verkeerd ingeschat. Een aantal vooroordelen over telefonisten uit de wereld geholpen.
Lees verder De toekomst van menselijk contact in Customer Service
Verdwijnt het persoonlijk contact door de opkomst van technologie?
Lees verder Heeft u een vraag over de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.