Skip to content

Nieuws en artikelen

Hier blijft u op de hoogte van al het nieuws rondom Interswitch. Op de hoogte blijven? Volg ons op:

Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

De telefonist onderschat, vier vooroordelen ontkracht

Het beroep van telefonist(e) wordt vaak verkeerd ingeschat. Een aantal vooroordelen over telefonisten uit de wereld geholpen.
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

De toekomst van menselijk contact in Customer Service

Verdwijnt het persoonlijk contact door de opkomst van technologie?
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Tip voor webshop: investeer in klantcontact

Klantcontact kost geld, maar slecht klantcontact kost nog méér.
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

4 Redenen waarom het uitbesteden van uw callcenter goedkoper is

Vier redenen voor het uitbesteden van uw inbound callcenter
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

Het nieuwe werken: Is mijn bedrijf telefonisch bereikbaar?

Hoe kun je ervoor zorgen dat klanten qua bereikbaarheid niet merken dat collega’s thuiswerken? “Aan de technische mogelijkheden kan het niet liggen, die zijn er ...
Read More →
Onze #Blog# / Nieuwsoverzicht

4 Redenen: overdag doorschakelen naar een externe telefoondienst

Heeft u hier -als ondernemer- al eens bij stilgestaan? Vier redenen om overdag door te schakelen naar een externe telefoondienst:
Read More →

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen