![](https://www.interswitch.nl/wp-content/uploads/2024/07/ai-chatbot-service-smart-digital-customer-serviceartificial-intelligence-service-automation-technology-conceptman-chatting-with-chatbot-via-application-with-speech-bubble-virtual-screen-500x500.webp)
Onderschat hem niet: uw stem
De klank van uw stem brengt associaties met zich mee, wees hier alert op.
Lees verder De telefonist onderschat, vier vooroordelen ontkracht
Het beroep van telefonist(e) wordt vaak verkeerd ingeschat. Een aantal vooroordelen over telefonisten uit de wereld geholpen.
Lees verder De toekomst van menselijk contact in Customer Service
Verdwijnt het persoonlijk contact door de opkomst van technologie?
Lees verder Tip voor webshop: investeer in klantcontact
Klantcontact kost geld, maar slecht klantcontact kost nog méér.
Lees verder 4 Redenen waarom het uitbesteden van uw callcenter goedkoper is
Vier redenen voor het uitbesteden van uw inbound callcenter
Lees verder Het nieuwe werken: Is mijn bedrijf telefonisch bereikbaar?
Hoe kun je ervoor zorgen dat klanten qua bereikbaarheid niet merken dat collega’s thuiswerken? “Aan de technische mogelijkheden kan het niet liggen, die zijn er ...
Lees verder Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.