Skip to content

Nieuws en artikelen

Hier blijft u op de hoogte van al het nieuws rondom Interswitch. Op de hoogte blijven? Volg ons op: 

Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!

Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

5 belangrijke principes van gastvrijheid

‘Gulheid in het onthalen van gasten’. Zo omschrijft de Van Dale het woord ‘Gastvrijheid’. Ervoor zorgen dat een –potentiële- klant zich welkom voelt bij uw ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Outbound en inbound een wereld van verschil?

De Staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat pleit voor het verbieden van ongevraagde telefonische verkoop. Wat houdt dit in voor de werkgelegenheid in callcenters die ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Het geheim van een goede dienstverlening

Een goede dienstverlening is één van de sleutels voor een succesvol bedrijf. Hoe zorgt u voor een optimale dienstverlening richting uw klanten? In dit artikel ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Telefonische bereikbaarheid en het MKB

Wat verwachten klanten van de telefonische bereikbaarheid anno 2016? Een onderzoek.
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Waar op te letten bij het kiezen van een telefoonservice?

Er zijn veel aanbieders van telefoondiensten, met elk hun eigen werkwijze. Wat zijn belangrijke zaken om in de gaten te houden bij het vergelijken van ...
Linearrow redCreated with Sketch. Lees verder

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch