Waar op te letten bij het kiezen van een telefoonservice?
6 June 2016 No Comments
Er zijn veel aanbieders van telefoondiensten, met elk hun eigen werkwijze. Wat zijn belangrijke zaken om in de gaten te houden bij het vergelijken van ...
Read More → 5 Redenen voor drukte in een inbound callcenter
10 May 2016 No Comments
Waarom is het de vrijdag na Hemelvaart druk in een inbound callcenter zoals Interswitch?
Read More → Onze antwoordservice, meer dan alleen een telefoondienst
26 November 2015 No Comments
Van een telefoon met draaischijf naar een telefoon met drukknopen, naar de huidige situatie waarbij alles met de computer gebeurt.
Read More → Een receptionist is geen telefonist
20 November 2015 No Comments
In veel organisaties is de receptionist(e) ook telefonist(e). Dit is geen ideale situatie.
Read More → Onderschat hem niet: uw stem
20 November 2015 No Comments
De klank van uw stem brengt associaties met zich mee, wees hier alert op.
Read More → De telefonist onderschat, vier vooroordelen ontkracht
19 November 2015 No Comments
Het beroep van telefonist(e) wordt vaak verkeerd ingeschat. Een aantal vooroordelen over telefonisten uit de wereld geholpen.
Read More → Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.