![](https://www.interswitch.nl/wp-content/uploads/2024/07/ai-chatbot-service-smart-digital-customer-serviceartificial-intelligence-service-automation-technology-conceptman-chatting-with-chatbot-via-application-with-speech-bubble-virtual-screen-500x500.webp)
Afspraken inplannen: dat doet Interswitch voor u!
We mogen weer! Winkelen op afspraak is voorlopig de nieuwe realiteit. Wat betekent dat voor u?…….
Lees verder Klanttevredenheid verhogen – hoe doe je dat?
Elke organisatie wil het, de klanttevredenheid verhogen. Klanten die tevreden zijn hebben een grotere kans om terug te keren. Daarnaast zijn deze tevreden klanten de ...
Lees verder Interswitch: Van klein naar groot…(naar thuiswerken).
2020 is niet alleen het jaar van Corona, maar ook van van ons 40-jarig bestaan. Hier willen we toch bij stil blijven staan. Bijvoorbeeld met ...
Lees verder Continuïteit in tijden van Corona
De huidige situatie in de wereld vraagt een hoop van organisaties. Het garanderen van de veiligheid van medewerkers, het in stand houden van de dienstverlening. ...
Lees verder 6 Misverstanden over De Boze Beller
Contact met een Boze Beller: bijna iedereen heeft het wel eens meegemaakt op zijn/haar werk. What to do?
Lees verder Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.