Klaar voor het stookseizoen? Wij wel!
5 oktober 2020

Klaar voor het stookseizoen? Wij wel!

We hebben net een hittegolf achter de rug. Toch moeten we er écht aan geloven, de temperatuur wordt steeds lager. Het stookseizoen is dan ook al gestart en loopt tot 1 mei.
De temperatuur daalt en om het binnen toch weer behaaglijk te hebben gaan de radiatoren aan.
De luxe om onze huizen te kunnen verwarmen is gelukkig niet meer weg te denken. Wat doe je als je niet meer met warm water kan douchen en/of de radiatoren koud blijven? Dan bel je de installateur of de woningbouwvereniging. Maar hoe blijf je ten alle tijden bereikbaar als installateur of woningbouwvereniging? Dan besteed je de storingsdienst uit.

Wij laten u niet in de kou staan

Regelmatig hebben deze bedrijven buiten kantoortijden of tijdens een overflow vaak een externe dienst als antwoordservice. Een antwoordservice waarborgt de bereikbaarheid 24/7 en dient als verlengstuk van een organisatie.
Na kantoortijd zullen de telefonisten na het ontvangen van een storingsmelding, de urgentie bepalen en wanneer het nodig is de juiste discipline in de juiste regio aan de juiste dienstdoende doorgeven.  Tijdens een overflow geven zij de gegevens van de beller door per mail aan kantoor, zodat zij daar actie op kunnen ondernemen. Onze jarenlange ervaring heeft ons geleerd de juiste vragen te stellen.

Betreft het:

  • Centrale verwarming?
  • Stadsverwarming?
  • Blokverwarming?
  • Vloerverwarming?
  • Is de ketel gereset?
  • Wat is de waterdruk van de ketel?
  • Staat er een foutcode?

In sommige gevallen kunnen we zelfs telefonisch het probleem verhelpen. Dat zijn de leukste gesprekken! Soms is het een kwestie van de ketel resetten of vullen.
De bewoners worden door onze Call-Experts door het proces begeleid en in de meeste gevallen lossen we het probleem telefonisch op; er hoeft dan geen monteur langs te komen.
In andere gevallen is de storing iets complexer en moet er een expert aan te pas komen. In alle gevallen zorgen we ervoor dat bewoners niet lang in de kou hoeven te staan.

Storingsdienst uitbesteden?

Wilt u 24/7 bereikbaar zijn voor uw klanten met uw storingsdienst?
Ons team staat klaar om de koude winterdagen tegemoet te gaan. Met onze kennis en volwaardige servicedesk zijn wij een onderdeel van de oplossing bij storingen. Wij zijn een kwaliteitshuis, het verlengstuk van uw organisatie. We zijn dag en nacht beschikbaar voor al het telefoonverkeer. Wij zijn gespecialiseerd in Installatietechniek; onze Call-Experts worden getraind en krijgen professionele begeleiding.

Veel van onze Call-Experts doen tijdens onze trainingen kennis op, waar ze in hun privé-situatie zelf ook baat bij hebben. Nadia vertelt: “Jaren geleden deed bij ons thuis de CV het niet meer. Nu kon ik de stappen doorlopen die ik altijd met de beller ook doorliep i.p.v. meteen de woningbouw te bellen. Wat was ik blij met mezelf!”

Kijk voor meer informatie over onze diensten op https://www.interswitch.nl/diensten/
en op https://www.interswitch.nl/branches/installatietechniek/

Neem vrijblijvend contact met ons op